Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#4195Pojištění Carlife

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2014, před 10 lety

LUDMILA SLAVÍKOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den,jedná se mě o pojištění Carlife.Bylo mě řečeno,že je ZDARMA.Ale cena vozu s pojišěním i bez neho je stejná.Ale na faktuře uvedli.prý tak musí cenu auta 84099kč+14500kč pojistěni,tedy dohromady cena auta 98 999kč.Chěla jsem od pojištění odstopit a za cenu pojistěni 14 500kč si nechat auto opravit a nečekat na vyjádrění pojitovny.NEJDE TO!!!!! Kdybych od pojištění odstoupila stejně zaplatím 98 999kč ale i ztratím nárok na veškeré reklamace.Tak jaká je skutečná cena auta??Jaká je cena pojistění???Co je zde zdarma????


Produkt

stíznost na aaaauto a podivné účtování pojištěni CARLIFE.


Požadované řešení

Vysvětlení proč musím platit 14 500kč za pojištění,když ho nechci.A proč uvádějí, že je zdarma.Já dostala vysvětlení,že tak musí uvádět na faktuře.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2014 17:11, před 10 lety

Pokud společnost deklaruje, že je něco zdarma, nesmí s tím být spojeny žádné poplatky. V opačném případě se takové jednání dá považovat za klamavou obchodní praktiku. Obchodní praktika je dle přílohy č. 1 písm. s) zákona o ochraně spotřebitele vždy považována za klamavou, pokud podnikatel uvádí u výrobku nebo služby slova "gratis", "zdarma", "bezplatně" nebo slova podobného významu, pokud spotřebitel musí za výrobek nebo službu vynaložit jakékoli náklady, s výjimkou nezbytných nákladů spojených s reakcí na nabídku, s převzetím výrobku nebo služby nebo jejich doručením. Spotřebitelka může v této záležitosti podat podnět České obchodní inspekci.
Je důležité si uvědomit, že odpovědnost za vadné plnění se vztahuje k ujednání ve smlouvě a k vadám, které jsou na zboží v době převzetí a prodávající na ně neupozornil. Zatímco pojištění by mělo krýt i opravy, které jsou vyvolány např. poškozením. Ale vždy záleží na rozsahu sjednaného pojistného plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2014 09:10, před 10 lety

Vážená paní Slavíková, mohu poprosit o nějaké identifikační údaje k vozu, abych si celý případ dohledal? Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2014 13:05, před 10 lety


LUDMILA SLAVÍKOVÁ

CITROEN C3 MODRÝ PUV.ZNAČKA 2B73303 stále mě presvědčuji,že jsem vše dostala zdarma,což si nemyslím a proto,chci informace od Vás zda je to pravda nebo ne.Zde jsou čísla faktur 1FAK.-DVPC9061-140075 ta byla vystavena ještě než jsem se dohodla jak budu auto splácet,2FAK. č-FVPC9022-140289toto je faktura uzavrená za mé přítomnosti + č.ÚVĚR SMLOUVY 90114880,tento úvěr.smlouvu jsem po zjištění opravdu lichvářský podmínek zrušila a vše zaplatila hotově.Ale mám další problém je to pry také zdarma- hledací zařízení,ktere má hodnotu 7 999kč,vše je vyčísleno na faktuře.PRÝ ALE STOJÍ 15000-20000KČ.MĚLA JSEM PLATIT POUZE 168KČ ZA POUŽÍVÁNÍ.Proto jsem u společnosti, která toto zařízení montuje vše zrušila a chtěla peníze vrátit,ale ti prý hledací zařizení prodali AAAauto.a ti pak mě.Na AAAauto mě bylo řečeno,že mě peníze nevrátí je zdarma a měla,jsem prý kvůli tomu snížené slátky na úvěru.Tak jak to je?Já jej odmítla a kde jsou peníze.které mam uvčtované na faktuře?Je to vše až mo dívné,po sečtení bych dostala ZDARMA OD AAAČEK DAREK V HODNOTĚ 14500KČ POJIŠTĚNÍ CARLÍFE A JEŠTĚ HLEDACÍ ZAŘÍZENÍ 7999KČ TO SNAD NENI ANI MOŽNé???TO JE SPÍŠE DIVNÉ.Moje blbost byla,ze jsem vše nejdříve podepsala po 3hodinách strávených na provozovně a pak hned následně řešila a rušila.TO bych už prodělala opravdu hodně peněz.Slavíková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2014 15:51, před 10 lety

Vážená paní Slavíková,
vyjádřím se nyní k pojištění Carlife. Cena vozu byla 98,999Kč, jak bylo uvedeno na internetu i na ceduli na automobilu. Celý postup je pak popsán v bodě 3 v kupní smlouvě (v sekci II.Prohlášení stran). Pojistné, sjednané k vozu, bylo uhrazeno snížením kupní ceny, ke kterému by bez pojištění nedošlo - skutečná cena vozu je tedy 98,999Kč. Vůz bylo možné zakoupit bez pojištění za částku 98,999Kč. Nejde tedy opravdu o peníze, které se účtují navíc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2014 16:55, před 10 lety


LUDMILA SLAVÍKOVÁ

Dodre je vidět,že je vše ošetřeno,akorát zakazník se to vše dozví, až když,bud na prodejně vše přečte,což je na několik hodin,i když tu dobu co jsem tam strávila cca.3hod.bych to zvládla, kdych je dostala dopředu přečíst a měla čas se poptat na vše čemu nerozumím. Nebo se stane reklamace a pak je už pozdě se normálně domluvit.Je zřejmé, že podle reakce ostatních zákazníků je pojištění slušně řečena nanic.A dále co je s penězi za vyhledávací zařízení.Nechcete mě namluvit,že se zlevnily splátky na "VÝHODNÉM" úvěru od ESSOXU.A kdyby se tak stalo. proč mě tato skutečnost nebyla zdělena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.9.2014 17:03, před 10 lety

Vážená paní Slavíková,
nemyslím, že je to k dlouhému studování, ten vůz (nevím, jestli jste si ho našla na pobočce nebo Vám byl přivezen) přece stál 98,999 Kč, to byla jeho prodejní cena. Omlouvám se, pokud Vám to kolegové nevysvětlili dostatečně. K tomu vyhledávači poprosím o doplňující informace, protože jak mi sdělili kolegové z Pardubic, s nimiž jste to na pobočce řešila, domluvila jste se s firmou True Trac na poslání toho vyhledávacího zařízení a jeho následném prodeji. Děkuji za Váš čas

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.9.2014 19:34, před 10 lety


LUDMILA SLAVÍKOVÁ

Nedomluvila,ale tak mě to poradili.Na společnost jsem o zaslání hl.zařízení napsala,tak počká co bude dál.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2014 10:39, před 10 lety

Dobře, počkáme, děkuji. Kdybyste ještě něco potřebovala, obraťte se na mě kdykoliv ať už tady nebo na vojtech.torac(zavinac)aaaauto.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.9.2014 14:02, před 10 lety


LUDMILA SLAVÍKOVÁ

Dobrý den,dnes jsem se dozvěděla,žě jakmile mě firma TRUE-TRACK pošle hledací zařízení,jak mě poradili v AAAauto je zarízení k ničemu a oni ho ode mě odkoupí tak za 500.-kč což nepřipadá v úvahu.A firma mě peníze nevrátí,protože zařízení prodali AAAauto a ti pak mě,tak moje peníze 7999.-kč skončily v Ačkách a ty by mě je měli vrátit.Nebo jsem zaplatila za něco co nechci a MOJE PENÍZE UŽ MÁJÍ NA ÚČTĚ A JSOU VYSMÁTÍ JAK JSEM SE NAPÁLILA?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2014 16:00, před 10 lety

Spotřebitelku požádáme o vložení smlouvy (včetně obchodních podmínek), ve které je předmětný produkt sjednán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.9.2014 21:35, před 10 lety


LUDMILA SLAVÍKOVÁ

Posílám objednávku a fakturu na koupi auta a hladacího zařízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2014 15:00, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se strany nehodohly na vzájemně akceptovatelném řešení, jsme nuceni stížnost uzavřít. V případném soudním řízení by musela být nadnesená tvrzení prokázána důkazními prostředky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.