Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 31.8.2019 jsem zakoupil horské kolo Hill 3. Po ujetí cca 560 kmpraskl dát na zadním kole a další dráty se povolili. Kolo dnes 14.10.2019 předáno do servisu a reklamace uznána. Reklamace vyřízena 2.11.2019 , ale kolo jsem nepřevzal protože dráty byly pořád volné, kolo převzato až po další opravě 6.11.2020. Po ujetí dalších ujetí dalších 230km opět prasklé dráty na zadním kole , předáno 31.1.2020 do servisu a reklamace uznána a vyzvednuto 28.2.2020. Po ujetí dalších 300km opět prasklé dráty na zadním kole , předáno do servisu dne6.4.2020 a dnes 28.4.2020 přišlo ze servisu , že kolo reklamaci neuznávají. A vyjádření bylo- Stav výpletu kola je způsoben dlouhodobým používáním s absencí základní uživatelské udržby a kontroly vycentrování před započetím jízdy. Peníze vrátit nechtějí ale bylo mi nabídnuta výměna za jiný typ kola a nebo poukázky na nákup v hodnotě kola. Nové kolo jsem byl vyzkoušet ale dané kolo prokazovalo závadu na motoru což po projetí uznal i prodejce který to předváděl a o takové kolo zájem nemám.
Horské kolo Hill 3
Požaduji vrácení peněz0
|
Tweet |
Stížnost je již řešena pod ID 41958. Z tohoto důvodu tuto stížnost uzavíráme jako duplicitní.