Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mobil zakoupený dne: 21. 3. 2013
Závada: Nefunkční wifi projevila se dne 25. 4. 2014
Stanoviska firmy:
1. reklamace: závada se neprojevila
2. reklamace: mechanické poškození (mobil netknutý)
3. reklamace: zamítnutí po 43 dnech (překročení 30 dnů)
po 33 dnech jsme žádali o nový mobilní telefon nebo navrácení peněz
IPHONE 4S 32GB
nový mobil nebo navrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pokud tato lhůta marně uplyne, spotřebitel má právo na výměnu nebo na odstoupení od kupní smlouvy.
Společnost POTTO Consulting s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.