Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#41963Nefunguje zpětné zhlédnutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2020, před 5 lety

Vilém Kunc

Znění stížnosti

Už třetí den nefunguje (seká se) zpětné zhlédnutí a tu samou závadu má i videoteka. Když tam chcete zavolat, tak už na začátku hovoru vám jejich automat hlásí ze mají tuto závadu. Může se stát, ale 3 dny a to není konec závady je trochu dlouho. Vždyť zákazníci taky musí platit a když nezaplatí, tak se jim to jednoduše přeruší a hotovo. Jakou má možnost zákazník když mu společnost nedává to co si platí?


Požadované řešení

Aby jsem dostával služby které si měsíčně plážím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2020 11:02, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2020 13:07, před 5 lety

Dobrý den, pane Kunci,

mrzí mě, že máte několik dní potíže se zpětným zhlédnutím. Rádi to prověříme, když nám napíšete na socialmediacz@vodafone.com. V e-mailu prosím uveďte číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol z Vyúčtování), adresu, na které službu používáte, a také konkrétní příklad (nebo několik příkladů), kdy se chyba objevila.

Věřím, že společně najdeme řešení, abyste byl se službou opět spokojený.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 13:09, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2020 11:42, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.