Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
V sobotu 2.5.v15-15.30hod.nám byl dovezen objednaný nákup.Řidič se omlouval,že jedna šlehačka se rozbila a byla nahrazena jinou,ale že nestihli otřít produkty od ní ušpiněných(bylo to cca 20mléčných výrobků).Při vybalování nákupu jsem však zjistila,
že další 3výrobky(2zakysané snetany a 1sýr)mají protržené víčko.Veškerá mrkev v pytlíku jakož i 1pomeranč byly shnilé.1obal od oplatek protržený.Chápu, že jeden problém může nastat.Ale když je to poškození 4výrobků a další jsou shnilé, přijde mi to opravdu moc.Pečuji o těžce nemocného člena rodiny,
proto nemohu jet na nákup sama ani jet reklamovat znehodnocené a nepoužitelné zboží.
Vše (kromě produktů znečištěných od vylité šlehačky), mám nafoceno a v případě potřeby zašlu.
Děkuji předem za prošetření a zpětnou vazbu.
Fotodokumentaci ráda zašlu
Očekávala bych minimálně kompenzaci v hodnotě poškozených výrobků či potravin (1 balení mrkve, 1 pomeranč (z balení 5 kusů 1 shnilý),2 zakysané smetany, 1 sýr lučina krémová s jogurtem, oplatky Florenta.
|
Tweet |
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující věc reklamovat. V rámci uplatněné reklamace má nárok požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.