Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#41981Shnilá mrkev a pomeranč, protržená víčka u 3 mléčných výrobků a obal od oplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2020, před 5 lety

Kateřina Románková

Znění stížnosti

Dobrý den,
V sobotu 2.5.v15-15.30hod.nám byl dovezen objednaný nákup.Řidič se omlouval,že jedna šlehačka se rozbila a byla nahrazena jinou,ale že nestihli otřít produkty od ní ušpiněných(bylo to cca 20mléčných výrobků).Při vybalování nákupu jsem však zjistila,
že další 3výrobky(2zakysané snetany a 1sýr)mají protržené víčko.Veškerá mrkev v pytlíku jakož i 1pomeranč byly shnilé.1obal od oplatek protržený.Chápu, že jeden problém může nastat.Ale když je to poškození 4výrobků a další jsou shnilé, přijde mi to opravdu moc.Pečuji o těžce nemocného člena rodiny,
proto nemohu jet na nákup sama ani jet reklamovat znehodnocené a nepoužitelné zboží.
Vše (kromě produktů znečištěných od vylité šlehačky), mám nafoceno a v případě potřeby zašlu.
Děkuji předem za prošetření a zpětnou vazbu.


Produkt

Fotodokumentaci ráda zašlu


Požadované řešení

Očekávala bych minimálně kompenzaci v hodnotě poškozených výrobků či potravin (1 balení mrkve, 1 pomeranč (z balení 5 kusů 1 shnilý),2 zakysané smetany, 1 sýr lučina krémová s jogurtem, oplatky Florenta.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 08:56, před 5 lety

Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující věc reklamovat. V rámci uplatněné reklamace má nárok požadovat dle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 19:58, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.