Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes v neděli v 8,00 hod. bylo pri otevření vpusteno do prodejny OPET nejmene deset mladých lidí.... Vedoucí prodejny argumentovala tim, ze není přítomna ochranka... Na konstatování, že by to snad měla zaridit nereagovala.... Sdělila. jsem ji, že budu informovat vedení billy, protoze je to častý problém... Nezariditeli ihned napravu, oznamim to hygienické stanici... Takto si dodržování nařízení opravdu nepředstavují.
V prodejně bylo vice personálu, který napr. doplňoval zboží do regalu a jeden z nich (pritomny starsi muz) by to jiste zvladnul (zakonik práce to umožňuje)
|
Tweet |
Není-li ostatními kupujícími, kteří nespadají do kategorie nad 65 let věku a přesto ve vymezeném čase jdou nakupovat, a prodejcem, který respektování vlády nevynutí (např. skrze ostrahu), respektováno opatření vlády, má spotřebitel možnost obrátit se na příslušné správní orgány, které mohou za porušování pravidel udělovat pokuty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.