Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o objednávky č..102499929,10248593a102360574- montážní klíš a respirátory,které jsem objednal cca před 2-3 měsíci. Současně a to naposledy jsem 1.5. poslal Vaší firm ě odpověd se změnou adresy / již po několikáté od 12,3/´což jsem oznámil ale vždy reagoval jen váš automat, který mi nic nepotvrdil.
NOVÁ ARESA : PETROV -CHLOMEK, Na Pijavkách č. 375, 252 06 Davle
Tato adresa platí do 31.5.aaaaaaaaaaaaaaaapo té se přemístuji zpět na adresu uvedenou na objednávkách.
Zboží bylo řádně zaplaceno převodem.
Očekávám Vaší odpověd a jsem s pozdravem
Ing Jan ŠIPAN
Na Pijavkách dne 3.5.2020
viz objednávky
Urychleně zaslat na uvedenou adresu.
Změnu přesměrování pošty jsem provedl 18.3.,ale nic mi nebylo hlášeno ohledně Vašich dodávek i když běžná pošta je bez problému doručena
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
poprosíme Vás o vyplnění reklamace. V reklamačním formuláři si zvolíte, jakým způsobem chcete reklamaci řešit, zda opětovným zasláním produktu (pokud je stále skladem), či preferujete vrácení peněz.
Reklamaci si zadejte ve svém účtu zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Vyberte si konkrétní objednávku, klikněte na ukázat a u produktu, který chcete reklamovat, klikněte na Reklamace. Dále vyberte počet kusů a postupujte podle pokynů.
Pokud byste si s čímkoliv nevěděli rady, napište nám, s reklamací Vám pomůžeme.
Děkujeme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, s ohledem na skutečnost,že na dodávky čekám prakticky 3 měsíce/a bez Vaší pomoci bych nedostal ani odpověd na mé emaily-telefonicky nebylo možné s firmou se spojit/odstupuji od všech tří smluv a požaduji vrátit peníze na účet 957272133/0800.Prosím toto sdělení předat společnosti Poštovné zdarma.
Děkuji a jsem s pozdravem Ing Šípan
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby byla o kroku spotřebitele informována. Spotřebiteli přesto doporučujeme, aby reklamaci uplatnil prostřednictvím formuláře společnosti, jelikož tak urychlí její zpracování.
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: oČEKÁVÁM VRÁCENÍ PENĚZ NA Č.Ú. KTERÉ JSEM SDĚLIL A UPOZORNUJI,ŽE SE JEDNÁ O TŘI DODÁVKY.dĚKUJI šIPAN