Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pokračování stížnosti #41032
Během uplynulé doby proběhla komunikace mezi mnou a společností, kde jsem ji žádal o vysvětlení, proč je mi znemožněno zpětně zjistit, o jakou částku se jedná při 6-ti měsíčním automatickém prodloužení.
Společnost mi po několika dotazech stále na tuto otázku neodpověděla. Pouze jednou mi byl zaslán screenshot obrazovky, na kterém je zobrazen formulář pro vyplnění platebních údajů a pod ním je drobným písmem uvedena poznámka o 6ti měsíčním prodloužení a vedle toho v závorce je uvedena cena 2394 Kč.
Od začátku řešení této věci, jsem několikrát prohledal webové stránky c-date i emailovou komunikaci, ale nikde o této částce není ani jedna zmínka.
29.4. jsem dostal emailem zprávdu od no-reply@c-date.com, abych do 5.5. uhradil výše zmíněnou částku navýšenou o manipulační poplatek ve výši 301 Kč, čili celkem 2695 Kč (!). Dále v emailu mi sdělují, že pokud částku neuhradím, předají tento případ automaticky externí společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
Z mého pohledu je částka naprosto vycucaná z prstu neboť jsem neměl nikde možnost se o této částce zpětně informovat.
Co bych měl v této situaci dělat?
Děkuji
Interdate S.A. Pokus o krádež financí, vyhrožování exekucí
Uznání nedostačné informovanosti zákazníka,
Stáhnutí požadavku na zaplacení částky,
Smazání účtu a veškerých informací s ním spojených
|
Tweet |
Požadavek vznesený v této stížnosti je již řešen prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz pod ID 41032. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme jako duplicitní a její obsah přesouváme k výše zmíněnému případu ID 41032.