Společnost


HBO Europe s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42001Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2020, před 5 lety

Alena Švarcová

Znění stížnosti

Dne 17.3.2020 jsem ukončila předplatné hbo. Bohužel ještě 2x mi bylo z účtu strhnuto 159 Kč.


Produkt

Hbo go


Požadované řešení

Vrácení částky 318 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2020 07:01, před 5 lety

Podle všeobecných obchodních podmínek společnosti je uveden následující postup pro ukončení smlouvy:

Pokud si Uživatel přeje ukončit Smlouvu, musí tuto skutečnost oznámit HBO e-mailem, dopisem odeslaným poštou nebo, pokud HBO tuto metodu ukončení umožní, přes Internetové stránky (hbogo.cz/kontakt). V případě, že Uživatel iniciuje ukončení Smlouvy, zašle HBO Uživateli potvrzující e-mail na konci doby předplatného. Pokud si HBO přeje ukončit Smlouvu, oznámí to Uživateli e-mailem nebo dopisem odeslaným poštou. V souladu s článkem 12.1 bude Smlouva ukončena ke konci běžného měsíčního období platnosti Smlouvy.

V případě ukončení, stížnosti nebo reklamace lze dle společnosti použít následující kontaktní údaje (hbogo.cz/kontakt)

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2020 23:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.