Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
již 6. měsíc čekám na montáž lišty ke kuchyňské lince , kterou jsem zaplatila před objednáním materiálu. S panem Kubínem jsem vedla písemnou komunikaci a dokonce 2x mluvila s technikem, který se prý za pár dní zastaví na montáž. Pan K. dokonce přestal komunikovat a předal kontakt - zřejmě asistentce.
Je mi líto, že takoví zaměstnanci udávají renomé Vaší firmy. Již niky bych si u Vás nic neobjednala a ani nedala doporučení na Vás. Čas komunikací strávený jsem mohla investovat do užitečnějších věcí!
Prosím o promptní řešení!
Děkuji Petra Tomsová
Ihned dodat a namontovat
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (viz úprava domněnky doby dojití v § 573 občanského zákoníku). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (viz § 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
Obratem jsme ověřili situaci, kterou popisujete a bohužel jsme zjistili pochybení zaměstnance našeho smluvního partnera, který provozuje prodejnu na Zličíně a v Čestlicích.
Vámi objednané zboží bylo partnerovi již v minulosti doručeno, bohužel zaměstnanec neprovedl úkony s organizací montáže doobjednaných dílů u Vás.
Pokud už se již tak nestalo, očekávejte kontakt od zástupců našeho smluvního partnera Pohl & Pohl s.r.o. s návrhem termínu montáže.
Velice se Vám omlouváme za způsobené problémy
Tomáš Halama
Gorenje - real spol. s r.o.
Vyskočilova 1461/2a, Praha 4,Czech Republic
Vážený pane Halamo,
děkuji Vám za informaci. Bohužel, jsem ztratila na zástupce Pohl and Pohl mobilní kontakt. Můžete mi s ním opět propojit? Zaměstnanec prodejny Zličín se mi stále neozval. Děkuji Petra Tomsová
Dobrý den,
pro spojení s daným studiem prosím využijte následující tel. spojení.
608 022 205
https://cz.gorenje.com/kuchyne/kuchynska-studia/studio-praha-5
Děkuji
Tomáš Halama
Gorenje - real spol. s r.o.
Vyskočilova 1461/2a, Praha 4,Czech Republic
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Celá záležitost je již vyřešena. Děkuji PT