Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
kamarádka si koupila nerozbitný mobil, při pádu prasklo sklo a reklamace byla neúspěšně vyřízena.
Evolve StrongPhone Q4/86009000041111
vrátit peníze
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
V tomto případě tedy záleží na vlastnostech, které prodávající nebo výrobce deklaruje. Pokud by tyto vlatnosti mobilní telefon neměl, jednalo by se o vadu a prodávající by za ni odpovídal. Ale také mohlo jít o vyšší intezitu negativního působení, než která je deklarována.
Pokud však byla reklamace uplatněna ve lhůtě 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.
Vážená paní Nebylová,
uvedená reklamace byla zamítnuta z důvodu značného mechanického poškození přístroje, což je rozporem se záručními podmínkami výrobce. Tyto případy podléhají konzultaci s výrobcem, jenž je stejného názoru.
V případě nesouhlasu s vyjádřením servisního technika, můžete využít samozřejmě jiného autorizovaného servisního centra výrobce pro nezávislé posouzení závady.
Děkuji za pochopení
Michal Klimunda
vedoucí servisu mobilních telefonů
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.