Společnost


SECTRON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4201Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2014, před 10 lety

Marcela Nebylová

Znění stížnosti

Dobrý den,
kamarádka si koupila nerozbitný mobil, při pádu prasklo sklo a reklamace byla neúspěšně vyřízena.


Produkt

Evolve StrongPhone Q4/86009000041111


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 15:37, před 10 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.

V tomto případě tedy záleží na vlastnostech, které prodávající nebo výrobce deklaruje. Pokud by tyto vlatnosti mobilní telefon neměl, jednalo by se o vadu a prodávající by za ni odpovídal. Ale také mohlo jít o vyšší intezitu negativního působení, než která je deklarována.

Pokud však byla reklamace uplatněna ve lhůtě 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Poté se důkazní břemeno obrací. Za spolehlivý důkaz se považuje nezávislý objektivní odborný posudek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2015 08:35, před 10 lety

Vážená paní Nebylová,

uvedená reklamace byla zamítnuta z důvodu značného mechanického poškození přístroje, což je rozporem se záručními podmínkami výrobce. Tyto případy podléhají konzultaci s výrobcem, jenž je stejného názoru.

V případě nesouhlasu s vyjádřením servisního technika, můžete využít samozřejmě jiného autorizovaného servisního centra výrobce pro nezávislé posouzení závady.

Děkuji za pochopení

Michal Klimunda
vedoucí servisu mobilních telefonů

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 14:54, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.