Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
17.3.2020 jsem si přes internetové stránky www.vsevakci.cz objednala Roušku na ústa 10ks za 399Kč, k tomu jsem si připlatila za ochranu zásilky 19kč. Zboží jsem hned zaplatila. 19.3.2020 mi od firmy přišel e-mail s tím, že zboží mi bude doručeno za 10-40dní. Do dnes jsem žádné roušky neobdržela. Telefonní číslo, které uvádějí na svých internetových stránkách neexistuje (732408589). Když jsem chtěla vrátit peníze, poslala jsem jim e-mail, že čekám již více jak 40 dní, tak mi odepsali, že peníze vrátit nelze, protože zboží je na cestě.Na jejich stránkách se zboží tvářilo, že ho mají skladem. Jelikož je nouzový stav, roušky se musí nosit, tak jsem si je od nich objednala, jinde skladem nebyly.Ale čekat na zboží více jak 40 dní, je šílené!!!! Ono je šílené čekat i těch 40dní, ale jelikož to mají v obchodních podmínkách, tak se nic jiného dělat nedá.
ROUŠKA NA ÚSTA 10 KS, KÓD PRODUKTU 15061
Chtěla bych vrátit peníze jak za roušky 399kč, tak i peníze zaplacené za ochranu zásilky 19kč. Takže celkem bych chtěla vrátit 418kč.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.