Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#42013Pozdní doručení důležitého dopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2020, před 5 lety

Josef Gabriel

Znění stížnosti

Dne 28.4.2020 jsem odeslal dopis RR790070222CZ, který jsem na přepážce požadoval s doručením do další den tedy 29.4.2020. Za dopis A4 ve kterém byly 3 listy papíru jsem zaplatil 65Kč (Balík do 2kg zaplatím u soukromé přepravní společnosti zaplatím 79Kč a je doručen druhý den i se SMS ihned po doručení). Tento dopis byl doručen 30.4.2020 a SMS o doručení přišla v odpoledních hodinách. Bohužel mi pozdní doručení způsobilo problémy v podnikání. Callcentrum je nemožné se dovolat a jediný člověk, který semnou byl ochoten mluvit o problému mi sdělil že tento typ zásilky nemá v podmínkách zaručené doručení do druhého dne.

Josef G.


Produkt

Na přepážce jsem požadoval zaručené doručení do druhého dne a sms o doručení


Požadované řešení

Oněch 65kč zašlete na charitu. Kdyby moje stížnost měla alespoň dopad na zlepšení kvality služeb, byl bych velice rád. Způsobené škody při podnikání mi nikdo neuhradí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 15:58, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.