Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#42014Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2020, před 5 lety

Ladislava Houdková

Znění stížnosti

Dneska jsem vám psala o radu. Z internetových stránek www.vsevakci.cz jsem si objednala roušky na ústa 17.3.2020. Dodnes mi žádné roušky nepřišly. Dneska mi firma odepsala, že mám čekat ještě dalších 10 pracovních dní.I když v původním e-mailu mi napsali, že roušky mi budou doručeny za 10-40dní. K dnešnímu dni čekám více jak 40dní. Takhle zní celý e-mail, který mi firma dnes poslala: Dobrý den,

Vaše objednávka je již na cestě k Vám. Dne 19.3. byla odeslána. Běžně je zboží doručeno do 40 dnů, ale v ojedinělých případech se může stát, že dojde po cestě ke zdržení zásilky a dodací lhůta se prodlouží. Pokud zásilku v následujících deseti pracovních dnech neobdržíte, prosíme aby jste nás kontaktovali a my zahájíme reklamační řízení s přepravcem, který má Vaši zásilku na starosti.

Omlouváme se za vzniklé komplikace.¨
Jak jsem již zmínila v obchodních podmínkách mají lhůtu na doručení 40dní. Musím jim ještě poskytnout dodatečnou lhůtu o kterou žádají v e-mailu? Já už jim žádnou dodatečnou lhůtu poskytnou nechci.
Děkuji za radu


Produkt

ROUŠKA NA ÚSTA 10 KS, KÓD PRODUKTU 15061


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze jak za roušky 399kč, tak i peníze zaplacené za ochranu zásilky 19kč. Takže celkem bych chtěla vrátit 418kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2020 09:08, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 19:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.