Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,ve čtvrtek 30.4.2020 jsem se telefonicky obrátila na Vaši společnost s dotazem ohledně zásilky číslo 15077963805 bylo mi zdeleno,že zásilka je připravena na depu a v pondělí (dnes) bude doručena. Prosila jsem paní jestli bych si ji mohla vyzvednout osobně v Měšících, protože v zásilce jsou květiny.Jela jsem tam a zjistila,že depo už v Měšicich není. Bohužel jsem neměla čas jet až do Štěrbohol,tak jsem nahlásila Vaší operátorce,že počkám na doručení v pondělí.Dnes jsem opět mluvila s Vaší operatorkou a bylo mi řečeno,že se zásilka nevešla do přepravy. Už evidentně věděli kdo volá, protože ani nechtěli číslo zásilky. Paní byla dost odměřená a nepříjemná.Pry si to musím vyřídit s firmou u které jsem si zásilku objednala. Tak jsem zavolala tam a dozvěděla jsem se,že jsem nebyla zastižena!!!!! Což je opravdu zajímavé, protože jsem už skoro dva měsíce doma (pecuji o děti, které nemohou do školy). Nejsem člověk, který si stěžuje,ale lež a naschválnosti opravdu ráda nemám. Myslela jsem si,že tímto stylem doručuje pouze Česká pošta.Nikdy jsem s Vámi neměla problém a všem Vás doporučovala. Doufám,že toto se rychle vyřeší a byla to opravdu pouze výjimka. Děkuji za odpověď a přeji hezký den Kysilová
Omluva a rychlé doručení
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.