Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#42018Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2020, před 5 lety

Anna Chebenová

Znění stížnosti

Dobrý den,
24.4.2020 v 10.20 min. jsem do schránky dostala výzvu o vyzvednutí zásilky.
Dostavila jsem se na poštu Jerevanská, k vyzvednutí zásilky, bohužel asi 1/2 h. hledali zásilku dva pracovníci a nakonec řekli, že mám nechat č.t. a dají mi vědět co je se zásilkou. To není poprvé, že jsem si vystála frontu a zbytečně. Nechápu jak odkládají pracovníci pošty zásilky a pak je nenajdou?!
Vypadá, že tam mají bordel a v něm se nevyznají.
Česká pošta zvyšuje ceny služeb, ale bez efektu, nikoho nezajímá jak to tam chodí, že manipulují s lidmi, nevyznají se v uložení zásilek. Kdy se konečně někdo zamyslí nad problémy co zaměstnanci pošt vyrábí. Proč zákazník má trpět, jenom proto, že pošta odvádí nekvalitní služby!!!! Do kdy to bude trvat? do kdy bude zákazník na to doplácet???
S pozdravem
Chebenová


Produkt

nesprávně uložená zásilka


Požadované řešení

Žádám o doručení zásilky, proč bych se měla k reakci jak by to mělo vypadat... stačí aby tam byly schopní lidi a vyznali se kde co dají!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 15:56, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.