Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 4.8.2014 jsem dal svoji problémovou základní desku reklamovat s požadovaným způsobem řešení výměnou, protože problémů bylo víc (všechny sloty pro RAM na pravé straně nefunkční, CPU_FAN/CPU_OPT nefungují popřípadě točí se méně než v BIOSU nastavené minimum, nereaguje na nastavení v BIOSu/efi).
Technik při převzetí desky do reklamace pečlivě kontroloval patici a ohnuté piny (žádný pin nebyl ohnutý a vše bylo jak má, desku jsem samozřejmě prohlížel při přípravě pro reklamace i já).
Dne 22.8.2014 byla reklamace vyřízena (uznána) formou opravy "oprava v asus ostrava".
Řekl jsem si nevadí, dám tomu šanci a následující den desku vyzvednul (bohužel jsem piny nekontroloval).
Po zapojení do mé sestavy, kterou využívám každý den k práci a která je celá kupovaná u CzC už při startu vidím, že se opět jeden ventilátor AiO vodního chlazení netočí a dokonce se zastavuje (snaží se roztočit, avšak neudělá ani otáčku a tím pádem i nepříjemně vrčí).
Výsledek reklamace a opravy je tedy takový, že byl i přes větší počet chyb výrobek "opraven" a CPU_FAN/CPU_OPT je ještě horší, jelikož BIOS nyní neukazuje vůbec žádné RPM (N/A, jednoduše nejde vůbec, nereaguje ani na teplotu procesoru).
Následovalo pár emailu na reklamační oddělení CzC a z toho i dnešní reklamace na pobočce, při které slečna při přijetí zjistila, že jsou nepatrně ohlé piny na socketu (pochybuji, že bych i před první reklamací piny ohnul, když desku technik důkladně kontroloval a osazena byla pouze jednou).
Výsledkem je, že mám doma desku s nefunkčním CPU_OPT fanem a s horším problémem než před první reklamací a jako bonus jsem dostal ty dva nepatrně ohlé piny na socketu. Lituji toho, že jsem desku vůbec reklamovat dal.
SN: D9MCAD522666 Reklamace: RE14032847 Odkaz na e-shop: http://www.czc.cz/asus-x79-deluxe-intel-x79/137694/produkt
Výměna
|
Tweet |
Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Spotřebitel by ale nyní musel prokázat, že poškození vzniklo v servisu.
Pokud na zboží vada dále přetrvává, má spotřebitel právo na její odstranění, pokud není způsobena poškozením.
Dobrý den pane Soukupe,
opíráme se o stanovisko dTestu a aut. servisu. Pokud se piny podaří narovnat, zkusme desku ještě jednou poslat do servisu.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Hodnocení:
Komentář: Už jsem to vyřešil nákupem nové desky jinde.