Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#42023Billa Palmovka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2020, před 5 lety

Denisa Růžičková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 1.5.2020 jsem zakoupila sekanou v housce co dávaji do kaiserky usek co se prodavaji salamy parky atd. Po rozbaleni sekana byla plesniva a z druhe strany oschla ale tak az to bylo skoro černe! Po vyzadani at mi to pani z Lahudek vysvetli mne poslali za vedouci lahudek a ta byla arogantni dokonce jsem se ji slusne zeptala zda tohle jim prijde normalni prodavat zakaznikum tak mi asi 4 krat rekla ze ano a kdo jiny to ma jis tohle okoraly neprofesionalni pristup vedouci lahudek des je obcas i neprijemna chodivala jsme tam furt ale po tomhle uz do ty byli nepujdu jinak musim pochvalit pokladni vstricny pristup mily i ty se divili co mi vedouci lahudek rekla na plesnivou sekanou kazdopadne ta pani tam nema co delat s timhle pristupem a co prodava!


Produkt

Sekana syrova


Požadované řešení

Vyřešit jak vubec mohly tuto sekanou prodat nehledne na to ze ja mam alergii na plisen a nechci ani pomyslet co by nasledovalo dale


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2020 08:47, před 5 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2020 21:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.