Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 1.5.2020 jsem zakoupila sekanou v housce co dávaji do kaiserky usek co se prodavaji salamy parky atd. Po rozbaleni sekana byla plesniva a z druhe strany oschla ale tak az to bylo skoro černe! Po vyzadani at mi to pani z Lahudek vysvetli mne poslali za vedouci lahudek a ta byla arogantni dokonce jsem se ji slusne zeptala zda tohle jim prijde normalni prodavat zakaznikum tak mi asi 4 krat rekla ze ano a kdo jiny to ma jis tohle okoraly neprofesionalni pristup vedouci lahudek des je obcas i neprijemna chodivala jsme tam furt ale po tomhle uz do ty byli nepujdu jinak musim pochvalit pokladni vstricny pristup mily i ty se divili co mi vedouci lahudek rekla na plesnivou sekanou kazdopadne ta pani tam nema co delat s timhle pristupem a co prodava!
Sekana syrova
Vyřešit jak vubec mohly tuto sekanou prodat nehledne na to ze ja mam alergii na plisen a nechci ani pomyslet co by nasledovalo dale
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.