Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#42028BALÍK-NEDORUČEN!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2020, před 5 lety

Nela Vernerová

Znění stížnosti

Dnes mi měl být doručen balík, kdy celý den čekám na to, až mi řidič zavolá. Byla jsem doma. Snažila jsem se dovolat řidičovi (tel. č. viz referenční údaje), ale tel měl celý den nedostupný!!! Byla jsem i na poště a tam se divili, že mi přišel kod pro vyzvednutí a přitom ho má řidič v autě!!
To má být od Vás jako špatný vtip? Bohužel se opravdu nesměju, jelikož to není poprvé.
Kvůli nespolehlivosti a laxnosti řidiče, který evidentně se někde celý den zašívá, musím znovu zítra na poštu, kdy se musím uvolnit z práce - ZNOVU.

Vernerová Nela
tel. č. viz referenční údaje


Produkt

nedoručený balík


Požadované řešení

je mi to jedno, každopádně za mě by letěl!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 15:53, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.