Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 17.3. 2020 jsem emailem objednala 20 roušek(kód výrobku 15061, balení po 10 kusech) v e-shopu vsevakci.cz.
Obratem přišlo potvrzení o přijetí objednávky č.2020035602 s bankovními údaji a žádostí o uhrazení 798Kč, a ujištěním, že'Za bezproblémové doručení zásilky ručíme vrácením peněz v plné výši!' Platbu jsem provedla kartou.
Jeste tehoz dne jsem dostala potvrzení o obdržení platby.
22.3. email od prodejce - zásilka se balí a bude předána přepravci.
23.3. email od prodejce - Vaše zásilka byla odeslána. Zboží přijde od 10 do 40 dnů.
25.4. email ode mne - ráda bych se zeptala na stav mé objednávky..
28.4. email od prodejce - omluva s odvoláním na mimořádnou situaci
29.4. email ode mne- pokud zboží nedorazí do 40 dnů od odeslání, tj. do 2.5., požaduji vrácení peněz
4.5. - email od prodejce - žádost o dalsich 10 dnů strpení, v případě nedodání prý zahájí reklamační řízení s přepravcem
4.5. - email ode mne- formulář Kontaktujte nás na strankach prodejce -Odstupuji od smlouvy, požaduji vraceni penez, zbozi již nechci
20 roušek - údaj prodejce: rouška na ústa-20kusů, kód 15061, balení po 10 kusech
požaduji vrácení peněz, tj. částky 798 Kč na svůj účet č. 7305580001/5500.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.