Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#42040Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 20 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2020, před 5 lety

Jiri Raindl

Znění stížnosti

Proč reklamují 7 let záruky, když pak po 6 letech uvedou ze záruku neuznají z důvodu opotřebení. Reklamoval jsem vysokotlakou myčku oleo-mac pw 150 c, protože ze spodní části začala stříkat voda, no po nacenění opravy na 1500 kc jsem se naštval odmítnul jsem opravu doma rozebral vyměnil 3 gufera a funguje bez problému. Ještě pro upřesnění myčku používám občas na omytí auta, zahradního traktůrku, zahradního nábytku atd.


Produkt

Oleo- mac pw 150


Požadované řešení

Mohly vyměnit 3 gufera a ušetřit si tyhle recenze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2020 08:04, před 5 lety

Pokud byla sjednána smluvní záruka, která je nad rámec zákonné záruky, bude rozhodné, jaké podmínky pro uplatnění záruky byly sjednány. Nebyly-li zvláštní podmínky pro uplatnění reklamace ujednány, vztahuje se na záruku zákonný režim. V takovém případě prodávající odpovídá, že věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat. Prodávající však neručí za vady, které byly způsobeny obvyklým používáním věci. Bude tedy záležet, jaká je povaha vady (zda se jedná o vadu, za kterou odpovídá prodávající).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2020 09:19, před 5 lety

Reakce pana Raindla nás mrzí, nicméně délku poskytované záruky nelze mylně zaměňovat s životností výrobku nebo některých jeho nejvíce namáhaných pracovních částí. Prodloužená záruka je poskytována na výrobní nebo materiálové vady. Fakt, že těsnění sloužilo šest let bez problému, je dostatečným potvrzením o tom, že myčka při prodeji rozhodně vadu nevykazovala. Jako u kteréhokoli jiného výrobku je zapotřebí počítat s tím, že dojde časem k jeho opotřebení a pro udržení jeho kondice bude zapotřebí do něj investovat.
Vlastní-li pan Raindl např. osobní automobil, předpokládáme, že po prodejci po letech provozu nepožaduje nové pneumatiky proto, že se opotřebovávají nebo že je např. zapotřebí v určitých cyklech investovat do výměny oleje.
S ohledem na zjištěné informace o technickém stavu stroje jsme nuceni i nadále na svém rozhodnutí trvat.
Pro zákazníkovo rozladění neshledáváme rozumný důvod a záležitost považujeme za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2020 10:30, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat. Vzhledem k vyjádření společnosti a k tomu, že je služba postavena na principu dobrovolnosti požádáme též i o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.5.2020 20:43, před 5 lety


Jiri Raindl

Dobry den tak ale pak proc uvadite 7 let zaruky a zadne podminky ze na tesneni se zaruka nevztahuje nikde uvedeny nejsou a jeste vic nechapu proc kdyz uz technik stejne podle montazaku mycku rozebiral tak proc tesneni ktere jsem zakoupil ve velkoobchode s tesnenim za par korun nevymenil (dobra uvadite ze sada 3 tesneni stoji 380 kc ale kvalita podle toho co v mycce vydrzely nic moc). Srovnani s pneumatikami je upne zcesne spis bych to porovnaval s tesnenima kolem motoru a pokud zacne tect chladici kapalina palivo nebo olej tak je vozidlo technicky nezpusobile coz na uznani reklamace 100% staci. S pozdravem Raindl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 10:55, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.