Počet nahlášených stížností: | 196 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Proč reklamují 7 let záruky, když pak po 6 letech uvedou ze záruku neuznají z důvodu opotřebení. Reklamoval jsem vysokotlakou myčku oleo-mac pw 150 c, protože ze spodní části začala stříkat voda, no po nacenění opravy na 1500 kc jsem se naštval odmítnul jsem opravu doma rozebral vyměnil 3 gufera a funguje bez problému. Ještě pro upřesnění myčku používám občas na omytí auta, zahradního traktůrku, zahradního nábytku atd.
Oleo- mac pw 150
Mohly vyměnit 3 gufera a ušetřit si tyhle recenze.
|
Tweet |
Pokud byla sjednána smluvní záruka, která je nad rámec zákonné záruky, bude rozhodné, jaké podmínky pro uplatnění záruky byly sjednány. Nebyly-li zvláštní podmínky pro uplatnění reklamace ujednány, vztahuje se na záruku zákonný režim. V takovém případě prodávající odpovídá, že věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat. Prodávající však neručí za vady, které byly způsobeny obvyklým používáním věci. Bude tedy záležet, jaká je povaha vady (zda se jedná o vadu, za kterou odpovídá prodávající).
Reakce pana Raindla nás mrzí, nicméně délku poskytované záruky nelze mylně zaměňovat s životností výrobku nebo některých jeho nejvíce namáhaných pracovních částí. Prodloužená záruka je poskytována na výrobní nebo materiálové vady. Fakt, že těsnění sloužilo šest let bez problému, je dostatečným potvrzením o tom, že myčka při prodeji rozhodně vadu nevykazovala. Jako u kteréhokoli jiného výrobku je zapotřebí počítat s tím, že dojde časem k jeho opotřebení a pro udržení jeho kondice bude zapotřebí do něj investovat.
Vlastní-li pan Raindl např. osobní automobil, předpokládáme, že po prodejci po letech provozu nepožaduje nové pneumatiky proto, že se opotřebovávají nebo že je např. zapotřebí v určitých cyklech investovat do výměny oleje.
S ohledem na zjištěné informace o technickém stavu stroje jsme nuceni i nadále na svém rozhodnutí trvat.
Pro zákazníkovo rozladění neshledáváme rozumný důvod a záležitost považujeme za uzavřenou.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost reagovat. Vzhledem k vyjádření společnosti a k tomu, že je služba postavena na principu dobrovolnosti požádáme též i o uzavření stížnosti.
Dobry den tak ale pak proc uvadite 7 let zaruky a zadne podminky ze na tesneni se zaruka nevztahuje nikde uvedeny nejsou a jeste vic nechapu proc kdyz uz technik stejne podle montazaku mycku rozebiral tak proc tesneni ktere jsem zakoupil ve velkoobchode s tesnenim za par korun nevymenil (dobra uvadite ze sada 3 tesneni stoji 380 kc ale kvalita podle toho co v mycce vydrzely nic moc). Srovnani s pneumatikami je upne zcesne spis bych to porovnaval s tesnenima kolem motoru a pokud zacne tect chladici kapalina palivo nebo olej tak je vozidlo technicky nezpusobile coz na uznani reklamace 100% staci. S pozdravem Raindl
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.