Společnost


Porticato media Ltd.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42050Zrušení předplatného a smazání účtu na www.randezona.com

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2020, před 5 lety

Světla Havlíčková

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych zrušila účet a předplatné, což není možné.Smazání účtu je podmíněno deaktivací předplatného.....postupuji dle pokynů až do chvíle, kdy mi má přijít do 1 hodiny heslo,které Vám prostě nezašlou ...takže začarovaný kruh. Děkuji za pomoc S.Havlíčková


Požadované řešení

Prosím o co nejrychlejší radu, aby mi nesrtli peníze z účtu.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2020 09:23, před 5 lety

Pokud spotřebitel zaslal společnosti výpověď prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail a tím prokázat snahu o včasné a řádné zrušení smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že se smlouvu pokusil včas vypovědět (dokumenty by měl spotřebitel uchovávat alespoň po dobu 3 let).

Společnost ve svých VOP uvádí následující email pro zrušení předplatného: support@randezona.com. Do emailu je třeba uvést profilové údaje spotřebitele (uživatelské jméno a emailovou adresu).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 19:48, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.