Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 16.3.2020 jsem objednala jako v té době u jediného prodejce, který prodával ochranné prostředky, ochranné roušky. 16.3.2020 potvrdili objednávku. Dne 17.3.2020 poslali potvrzení o přijetí platby za objednané zboží. 23.3.2020 jsem dostala mail, že dodavatel odeslal objednávku a je na cestě ke mě. Nekomunikují, neodpovídají na maily s dotazy o stavu objednávky, termínu dodání. Číslo objednávky 745197. Nejzazší dobu dodání uvádějí do 40 dnů. Jsem bez peněz, zboží, informací.
Zdravotní rouška 50ks Lime1699 Kč Jednorázová zdravotní rouška 20ks Follow Barva: 2, Velikost: Uni 5 1945 Kč
Žádám o vrácení celé částky 3 702,-Kč za nedodané zboží.
Suma celkem
Poštovné 0 Kč
Pojištěná zásilka 39 Kč
Balné 19 Kč
celkem 3702,- Kč
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.