Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamovala jsem vadnou LED svítilnu v hodnotě 179,00 Kč, za její dodání jsem uhradila poštovné 99,00 Kš. Reklmace byla uznána a bylo mi vráceno 179,00 Kč s tím, že poštovné se nevrací. Jak k tomu přijdu?
Požadovala jsem rovněž úhradu nákladůna vrácení vadného zboží v hodnotě 102,00 Kč (přiložen ske podacího lístku), po telefonátu mi bylo slíbeno, že tato čátka bude dodateně uhrazena. Zatím nebyla.
V áležitosti reklamace a její úhrady bylo uskutečněno několi tf. hovorů.
Solární světlo s detektorem pohybu
Úhrada všech nákladů včetně poštovného.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Zákon však nestanoví, co se považuje za účelně vynaložené náklady. Měly by to však být ty nejnižší nutné k tomu, aby mohlo být právo z vadného plnění uplatněno. Níže zasíláme webový odkaz, na kterém je možné vyhledat další informace o této problematice a také Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.