Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před měsícem a půl mi měl být doručen dopis od soudu. Po necelých 3 týdnech mi soud volal, ze dopis byl doručen zpět a ze pokud dopis neprevezmu, bude na me vydán zatykač. V tu dobu jsem ve schránce nenašel žádné poučení, nic. Soud mi tedy odeslal dopis nový, kdy náhodou moje matka našla polovinu poučení (to bez pruhu) na slevových letacich pod schránkou.
Když jsem tuto skutečnost vysvětloval na pobočce, paní vedoucí pošťaček pošťačku bránilo, jak to není možné a byl jsem ve finále nazván lhářem, ze si to vymýšlím, kdy mi upřímně díky tomu došli všechny nervy a začal jsem byl víceméně vulgární a odešel jsem.
Urguji matku, která našla právě to druhé poučení u schránek, aby na pobočku zavolala a vyžádala si tu paní vedoucí s kterou jsem mluvil a vysvětlila ji to.
Dopis od soudu
Poučit paní pošťačku o doručování zásilek a paní vedoucí o profesionální chování k zákazníkům, kdy vlastně Vašeho zákazníka (mě) nazvala lhářem a ani se nedokázala omluvit.
Toto arogantní chování bych si z mého pohledu nedovolil ani kdybych byl generálním ředitelem.
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman