Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42057Nedoručený balík a žádné informace k vyzvednutí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2020, před 5 lety

Tereza Votýpková

Znění stížnosti

Měla mi přijít zásilka z Rakouska do Kutné Hory, naštěstí jsem s tou osobou v kontaktu a věděla jsem, kdy byla odeslána a kde zhruba byla. V systému se pak ale objevilo, že se někdo snažil zásilku doručit a nepodařilo se. Tady se to trošku rozchází s realitou, protože home office v koronavirové době mě nutí být doma každý den a určitě bych si všimla, kdyby se někdo snažil zísilku doručit. Problém je, že jsem ani neměla žádný lísteček/upozornění ve schránce, takže nebýt mého kontaktu s odesílatelem, tak ani nevím, že se někde stala chyba.

Nakonec se nám podařilo najít balík v systému PPL, jenže zde je uvedena pouze informace o tom, že je balík v ParcelShopu. Těch je tady ale víc, takže mi ani takhle informace moc nepomohla. Moc ráda bych věděla, kde se zásilka nachází a jak si ji mohu vyzvednout.


Požadované řešení

Alespoň mi říct, na jaké konkrétní adrese se balík teď zrovna nachází a dodat nějaký kód pro vyzvednutí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2020 14:04, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 19:38, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.