Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42060Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2020, před 5 lety

Luděk Čefelín

Znění stížnosti

Zaplatil jsem přepravu balíku z Hradce Králové do Švédska, kde bydlím. Duhý den po odeslání byl balík vrácen zpět na místo odeslání. Pouze za dveře s přilepeným vzkazem, že balík nesmí být obalený fólií. V systému byl balík označený jako dodaný na místo určení. V návodu na zabalení není zmíněný zákaz použití folie. Je uvedeno pouze, že má být balík v kartonové krabici a to byl. Poslal jsem žádost o vrácení peněz, která byla zamítnuta. Zaplatil jsem tedy 1100 CZK za nic.Přístup zákaznické linky velmi špatný. Odpověď jednou větou a ještě mimo téma. Po telefonu mi pán potvrdil, že touto cestou určitě dostanu peníze zpět.


Produkt

Balení


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo možnost balík znovu bezplatně poslat ( v opraveném balení )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 11:54, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy). Sjednal-li smlouvu o přepravě odesílatel, pak je oprávněn danou službu reklamovat právě on.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2020 02:15, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.