Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#42069Zkouší na mě nějaké výmahy (dluhy)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 19 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2020, před 5 lety

Petr Gelner

Znění stížnosti

Založil jsem si účet s tím, že jsem myslele, že to je obyčejný bazar,
Po, ale přidání inzerátu jsem zjistil, že se jedná o to, že za každý prodej(prodáno) si berou nějaké to KČ.

Tak jsem produkt smazal a žádal o zrušení účtu.
Takový bazar ať si strčí do (******).


Teď jsem odepsal paní mail který je ve znení:

Dobrý den, pane Gelnere,

Vaši žádost o zrušení Aukro účtu respektujeme.

Zrušení však nelze provést dříve než 45 dní od posledního uzavřeného obchodu. Další podmínkou pro zrušení účtu je to, aby byl Váš stav účtu přesně 0 Kč. Na Vašem účtu evidujeme dluh ve výši 33,30 Kč.
Aktuální dlužnou částku naleznete a můžete i rychle online zaplatit v Moje Aukro > Můj účet > Vyúčtování > Aktuální zůstatek a platba.
Zároveň pak nesmíte mít v daném kalendářním měsíci žádný účetní záznam.

Pro zobrazení všech podmínek, které je třeba nutné splňovat klikněte prosím zde

S pozdravem a přáním hezkého dne
--
Anna Bartošíková
Aukro tým
http://www.aukro.cz

------------


Nevím o jaký dluh se jedná, ale nemají právo po mě chtít peníze pokud jsem nic neprodal!
Což se nestalo.

Děkuji


Požadované řešení

Zrušení účtu a smazání vymysleného dluhu jen aby obírali lidi!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2020 13:23, před 5 lety

Dle podmínek společnosti je nabízení zboží na jejím portálu zpoplatněná služba, kdy se hradí nějaká částka za nabídku, provize z úspěšného prodeje a dále případné doplňkové služby. Společnost však o všech poplatcích musí spotřebitele předem jasně a srozumitelně informovat a je nutné, aby odůvodnila, na základě čeho dluh vznikl.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 11:01, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.