Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Založil jsem si účet s tím, že jsem myslele, že to je obyčejný bazar,
Po, ale přidání inzerátu jsem zjistil, že se jedná o to, že za každý prodej(prodáno) si berou nějaké to KČ.
Tak jsem produkt smazal a žádal o zrušení účtu.
Takový bazar ať si strčí do (******).
Teď jsem odepsal paní mail který je ve znení:
Dobrý den, pane Gelnere,
Vaši žádost o zrušení Aukro účtu respektujeme.
Zrušení však nelze provést dříve než 45 dní od posledního uzavřeného obchodu. Další podmínkou pro zrušení účtu je to, aby byl Váš stav účtu přesně 0 Kč. Na Vašem účtu evidujeme dluh ve výši 33,30 Kč.
Aktuální dlužnou částku naleznete a můžete i rychle online zaplatit v Moje Aukro > Můj účet > Vyúčtování > Aktuální zůstatek a platba.
Zároveň pak nesmíte mít v daném kalendářním měsíci žádný účetní záznam.
Pro zobrazení všech podmínek, které je třeba nutné splňovat klikněte prosím zde
S pozdravem a přáním hezkého dne
--
Anna Bartošíková
Aukro tým
http://www.aukro.cz
------------
Nevím o jaký dluh se jedná, ale nemají právo po mě chtít peníze pokud jsem nic neprodal!
Což se nestalo.
Děkuji
Zrušení účtu a smazání vymysleného dluhu jen aby obírali lidi!!
|
Tweet |
Dle podmínek společnosti je nabízení zboží na jejím portálu zpoplatněná služba, kdy se hradí nějaká částka za nabídku, provize z úspěšného prodeje a dále případné doplňkové služby. Společnost však o všech poplatcích musí spotřebitele předem jasně a srozumitelně informovat a je nutné, aby odůvodnila, na základě čeho dluh vznikl.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.