Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#42074Nedodržení termínu dodání, nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2020, před 5 lety

Jana Saňová

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupila jsem 18. 3. 2020 na internetu na stránkách vševakci tři omyvatelné roušky za 179,-Kč/ks.
Zboží bylo uvedeno skladem a na objednávce: Vaše objednávka bude obratem odeslaná po přijetí peněz na náš účet.
Peníze jsem obratem zaplatila: 18. 3. 2020.
Před týdnem, tedy měsíc a půl po zaplacení, jsem žádala o vrácení peněz za nedodané zboží. Z důvodu nedoržení termínu dodání jsem odstoupila od smlouvy.
V odpovědi mi sděllili, že zboží je na cestě a nemůžu tedy žádat vrácení peněz. To mohou tvrdit ještě hodně dlouho, ale já jsem si objednala zboží, které mělo být obratem odesláno a nechtěla jsem na něj čekat několik měsíců. Toto nebylo při koupi uvedeno, jinak bych si roušky nekoupila.

Objednávku jsem zkopírovala:



OBJEDNÁVKA NA VSEVAKCI.CZ - POŠTOVNÉ ZDARMA NA VŠECHNY OBJEDNÁVKY
Vážený zákazníku,
Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.
Kód objednávky: 2020049137
Datum: 18.3.2020
Zasíláme Vám instrukce k zaplacení níže uvedeného zboží.
Pokyny k platbě:
Variabilní symbol: 2020049137
Číslo účtu pro platbu v korunách: 2700584608/2010
Částka: 537 CZK
Za bezproblémové doručení zásilky ručíme vrácením peněz v plné výši.
Info pro slovenské zákazníky:
Kurz pro přepočet Eura je 27 Kč/1 Euro.
IBAN: CZ1220100000002800764972
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Do VS nebo zprávy příjemci zadejte číslo objednávky!
Vaše objednávka bude obratem odeslaná po přijetí peněz na náš účet
Pro platbu kartou:
Obsah objednávky
Kód Položka Mn. Cena za kus Cena
19534 Omyvatelná rouška na ústa proti chřipce a prachu
3 179 Kč 537 Kč
Česká Pošta 1 0 Kč 0 Kč
Platba převodem na účet 1 0 Kč 0 Kč


CENA CELKEM: 537 Kč
Zaokrouhlení: 0 Kč
Cena bez DPH: 443,80 Kč
DPH: 93,20 Kč


Děkujeme za objednávku.
S přátelskými pozdravy,
vsevakci.cz - Poštovné zdarma na všechny objednávky
tel.:
email: info@vsevakci.cz


Produkt

19534 Omyvatelná rouška na ústa proti chřipce a prachu 179 Kč 3 ks 537 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2020 11:04, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

V případě, kdy lze usuzovat, že nedodání zaplaceného zboží není u daného e-shopu výjimečné (např. z ohlasů a hodnocení e-shopu na internetu), a/nebo pokud již zaplacená částka za zboží překročila minimálně 5000 Kč a je pravděpodobné, že zboží nebude dodáno (prodávajícího se nedaří zkontaktovat, popřípadě se jen vymlouvá a zboží dodat ve skutečnosti nemíní) lze se obrátit na Státní zastupitelství nebo Policii ČR a podat trestní oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2020 19:30, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.