Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Už po několikáté mi nepřišla žádná zpráva o tom, že by mi měli doručovat balík. Po každé mi přijde v 9h zpráva, že mi dnes budou doručovat balík a minutu poté volá řidič, že už stojí před domem. Zkuste si prosím Vás uvědomit, že normální lidi chodí do práce. Člověk potřebuje alespoň den předem vědět, že mu bude něco doručeno, aby se mohl zařídit. Tohle je už po několikáté, co mi volá řidič hned poté, co mi přijde první zpráva o doručení. Musím žádat babičku, aby mi ho šla vyzvednout. Když poprosím řidiče o strpení, že babička tam je za 2-3 minutky, tak je na ni hrubý. Už mě to opravdu nebaví. Toto bylo naposledy, co jsem objednávala přes službu PPL.
Nevím, jak u Vás funguje upozorňování zákazníku o doručování zásilky, ale dnes jsou na to snad programy, které posílají zprávu den předem přes automat. Navíc chování řidičů, kteří musejí chvilku čekat, než starší člověk dojde ke dveřím, je opravdu nenormální. Na toto snad ani není řešení. Zaměstnáváte opravdu hodně hrubé a vulgární řidiče.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.