Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.7.2014 jsem prostřednictvím e-shopu světvůně.cz uzavřela kupní smlouvu na parf.vodu zn. chloé chloé. Zásliku jsem převzala 1.8.2014.Posléze jsem zjistila,že se jedná o padělek značkového parfému. Celou věc jsem začala neprodleně řešit s právní poradnou veší organizace. Bylo mi doporučeno odstoupení od kupní smlouvy,včetně poskytnutí všech náležitostí. Dne 15.8.2014 jsem poslala doporučenou zásilku na slovensko.Eshop uvádí 3 kontaktní adresy-P.O.box.Od té doby obchod vůbec nereaguje na e-maily.Zřejmě nemájí vůli tuto situaci jakkoliv řešit.Na portálu Heureky se nyní objevilo spousty negativních hodnocení od podvedených zákazníků.Nevím si rady.jak celou věc dále řešít.abych dostala své peníze zpět. Jedná se o docela velkou finanční částku.Můžete mi prosím poradit,jak dál postupovat.Děkuji.Příhodová Hana
Parfémovaná voda chloé chloé 75ml
Navrácení peněz. Neučiněno ve 14 denní lhůtě.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Spotřebitel je také povinen do 14 dnů vrátit zboží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud si je spotřebitel jistý, že mu byl dodán padělek a obchodník dle referencí dalších zákazníků nekomunikuje, doporučujeme podat i trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.
Společnost WOLKEN group s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.