Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.2.2020 jsem si zakoupila dva lístky na představení Cestovatelské kino: Černobyl. Bohužel vzhledem koronaviru jsem žádala o storno objednávky (nejméně 3x), dokonce jsem se snažila několikrát s nimi telefonicky spojit, ale to se bohužel nepodařilo. Vždy to dopadlo tak, že mě jejich číslo zpětně prozvonilo, ale poté mi to opět nevzali - poslední odpověď vypadala následovně: Dobrý den, Váš požadavek jsme přijali a hned jakmile to bude možné jej vyřešíme. Děkujeme za strpení. Přejeme příjemný den :-)
Na jejich stránkách bylo, že vzhledem k situaci, která je, je možné lístky do 15.4.2020 stornovat. O stornování jsem se pokoušela od konce března, kdy mi chodily odkazy, kde najdu, jak stornovat. Zkoušela jsem to několikrát až mi po 15.4.2020 přišel email, že obdržím voucher s penězi a mohu si vybrat jiné představení... V každém emailu jsem uváděla, že bohužel jiné představení nebudeme chtít, a to vzhledem k očekávané rodině a nemožnosti se v pozdějších termínech na jakékoliv představení dostavit.
I když jsem stále volala a psala, nikdo se mnou nekomunikuje a finanční kompenzace za uhrazené a mnou opakovaně stornované představení nikde...
Cestovatelské kino: Černobyl - středa 22.4.2020 od 20:00 - Kino Metropol, Olomouc
Stornování vstupenek, protože požadavek byl odeslán opakovaně a v termínu, dále navrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitelé, kteří si zakoupili vstupenky na kulturní akce, které se měly konat do 31. října 2020, mohou pořadatele těchto akcí požádat ve lhůtě do 31. března 2021 o vydání poukazu na jinou kulturní akci.
Uplatnit poukaz pak mohou na akce s termínem konání do 31. října 2021. Pokud toho nevyužijí, mají následně nárok na vrácení peněz, a to do 14 dnů od skončení ochranné doby. Tou se rozumí doba, která počíná běžet dnem oznámení pořadatele o zrušení kulturní akce prostřednictvím hromadných sdělovacích prostředků a končí dnem 31. října 2021. Vrácení je tedy možné 14. listopadu 2021.
Vystavené poukazy jsou platné po dobu trvání ochranné doby a musejí být minimálně v hodnotě uhrazeného vstupného.
Zvláště zranitelné skupiny spotřebitelů mohou poukaz odmítnout a požádat pořadatele o vrácení uhrazeného vstupného. Mezi tyto skupiny patří zdravotně postižení lidé, nezaměstnaní, těhotné ženy, rodiče na mateřské nebo rodičovské dovolené, lidé starší 65 let a samoživitelky nebo samoživitelé. Není to uvedeno výslovně, nicméně z jednoho bodu stížnosti vysvítá, že spotřebitelku je pravděpodobně možné podřadit pod ohroženou skupinu spotřebitelů (těhotné ženy). V takovém případě by měla spotřebitelka nárok na vrácení peněžních prostředků okamžitě.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.