Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 11.3.2020 jsem si přes web www.prevence2020.cz objednala dezinfekce. Jelikož bylo nutností hned uhradit peníze jsem ještě tentýž den odeslala dle pokyn v emailu.
22.3.2020 jsem zaslala email o zjištění stavu mé objednávky na email prevence2020@seznam.cz
25.3.2020 mi přšel email od pana Alta, že moje objednávka z důvodu přetížení stránek nebyla zpracována a mám si napsat na email vraceniprevence2020@seznam.cz ohledně vrácení peněz
25.3.2020 ihned jsem dle pokynů v emailu zaslala email s údaji kam chci peníze vrátit
13.4.2020 opět jsem psala email, že mi žádné peníze
nedorazily(vraceniprevence2020@seznam.cz)
20.4.2020 opět jsem psala email, že mi žádné peníze
nedorazily (vraceniprevence2020@seznam.cz)
27.4.2020 opět jsem psala email, že mi žádné peníze
nedorazily (psáno na oba emaily vraceniprevence2020@seznam.cz i prevence2020@seznam.cz)
Do dnešního dne žádná reakce ani peníze nejsou zpět
Dezinfekční gely
Okamžité vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.