Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jaroslava Kovaříková
Znění stížnosti
Dobrý den,
dodnes nám nebylo vráceno vstupné za neuskutečněné vystoupení delfínů.
Dne 19.4.2014 jsem požádala o vrácení vstupného a v příloze jsem poslala 2 vstupenky, které byly zakoupeny přes internet - vystoupení 11.5.2013 do sektoru B, vstupenka za 330 Kč.
Dne 27.5.2014 jsem na moji urgenci dostala následující odpověď "...přijměte prosím naši omluvu za prodlení a prosíme o trpělivost. Žádosti jsou vyřizovány postupně." Na moji další urgenci dne 30.7.2014 už žádná odpověď nepřišla.
vstupenky číslo 281011311129 a 201011311130 do sektoru B, datum konání 11.5.2013 v 11 hod
Požaduji vrátit vstupné, což činí 2x 330,- Kč
|
Tweet |
V případě, že se představení nekonalo ani v náhradním termínu, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz ve lhůtě v odstoupení stanovené. Pokud peníze nejsou ve lhůtě vráceny, vzniká spotřebiteli nárok na úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády.
Pokud společnost nebude nadále reagovat, bude nutné domáhat se nároku soudní cestou.
Na společnost Československé cirkusy a varieté a.s. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=6ac9df4f-5068-4987-887f-75ec8ac335fd). Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby svou pohledávku uplatnili v insolvenčním řízení. Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Z důvodu podání insolvenčního návrhu jsme nuceni stížnost uzavřít.