Společnost


Československé cirkusy a varieté a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4210Nevyřízená reklamace - vrácení peněz za 2 vstupenky na Delfíní show

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2014, před 10 lety

Jaroslava Kovaříková

Znění stížnosti

Jaroslava Kovaříková


Znění stížnosti

Dobrý den,
dodnes nám nebylo vráceno vstupné za neuskutečněné vystoupení delfínů.
Dne 19.4.2014 jsem požádala o vrácení vstupného a v příloze jsem poslala 2 vstupenky, které byly zakoupeny přes internet - vystoupení 11.5.2013 do sektoru B, vstupenka za 330 Kč.
Dne 27.5.2014 jsem na moji urgenci dostala následující odpověď "...přijměte prosím naši omluvu za prodlení a prosíme o trpělivost. Žádosti jsou vyřizovány postupně." Na moji další urgenci dne 30.7.2014 už žádná odpověď nepřišla.


Produkt

vstupenky číslo 281011311129 a 201011311130 do sektoru B, datum konání 11.5.2013 v 11 hod


Požadované řešení

Požaduji vrátit vstupné, což činí 2x 330,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2014 17:19, před 10 lety

V případě, že se představení nekonalo ani v náhradním termínu, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz ve lhůtě v odstoupení stanovené. Pokud peníze nejsou ve lhůtě vráceny, vzniká spotřebiteli nárok na úroky z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády.
Pokud společnost nebude nadále reagovat, bude nutné domáhat se nároku soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 15:33, před 10 lety

Na společnost Československé cirkusy a varieté a.s. byl podán insolvenční návrh (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=6ac9df4f-5068-4987-887f-75ec8ac335fd). Spotřebitelům tedy doporučujeme, aby svou pohledávku uplatnili v insolvenčním řízení. Zde je možné stáhnout formulář pro přihlášení pohledávky i s pokyny pro jeho vyplnění: https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Z důvodu podání insolvenčního návrhu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.