Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V pondělí 4.5.2020 mi měla být doručena zásilka, na balíček jsem čekala celý den a nic jsem neobdržela, ani žádné vysvětlení. Druhý den ráno jsem obdržela novou sms zprávu, že mi budou balíček opět doručovat, tentokrát napsali i přibližný čas. A opět jsem celý den čekala, po 17 hodině me prozvonil doručovatel, vyzvánění bylo krátké a nestihla jsem telefon vzít. Následně jsem doručovateli volala zpět, ale telefon mi nikdo nebral, zavolala jsem tedy na informační linku služby ppl, kde mi bylo řečeno, že mám panu řidiči napsat sms. To jsem udělala a bylo mi řečeno, že se pokusí přijet, když mu napíšu kam ma tedy jet. To jsem opět udelala, ale nikdo nepřijel. Dnes už je to treti den, kdy na zásilku čekám a opět nic. Problem je, že od odpoledne nebudu na této adrese k zastižení a nebudu mít ani možnost si zásilku vyzvednout, což byl i argument, ktery jsem jak řidiči tak i na informacích řekla. Vadí mi přístup, kdy se ani neobtěžuje dojet na místo určení a zásilku doručit. Díky čekání na zásilku nemohu plnit své pracovní povinnosti a jsem nucena být na jednom místě a čekat,rovněž jsem musela panu řidiči napsat několik sms zpráv (mam kredit).
Balíček od prodejce Orsay
Přála bych si omluvu a slevu, případně vrácení peněz, pokud mi zasilku ještě nedoručí. Vím, že ztracený čas mi to již nevrátí, ale přišla jsem o jistou finanční částku skrze napsané sms zpravy a také tím, že jsem nemohla plnit své pracovní povinnosti. Zároveň nemam možnost si zásilku vyzvednout na výběrovem místě.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.