Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Vím,že tato stížnost nic nezmění,přesto se chci podělit o mou zkušenost.
Kurýři Geiss chodí mimo stanovené časové okno-takže v praxi-přijde vám SMS a e-mail kde je napsáno kdy dorazí.Jenomže pak kurýr volá,že je již na adrese,což v mém případe bylo 2h! před termínem bez předchozího upozornění o změně.Jelikož jsem doma nebyla prosila jsem tedy o nápravu a doručení v daný termín,to už ale kurýr vehementně odmítl.Řekl že čas doručení generuje robot a oni se tím vůbec neřídí.
Tak jsem pro vysvětlení volala na Geiss infolinku a když jsem se po půl hodině dovolala,arogantní paní na druhé straně řekla,že je to jejich praxe doručování a nejsou povinní se řídit časem doručení který vygeneruje jejich systém.
Je to k vzteku,ale ke svému balíku se jenom tak nedostanete.Pokud tedy nesedíte celý den doma;) a nevyhlížíte kurýra.
Neustále se míjím s kurýrem,je nemožné se s nimi domluvit..
UŽ NIKDY VÍC GEIS
Podnět na ČOI
|
Tweet |
Pokud nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.