Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#42105Skrytá vada - plesnivé vozidlo, zatékání do vozu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2020, před 5 lety

Jaroslav Izavčuk

Znění stížnosti

Dobrý den, včera jsem si od vás přivezl auto z Chomutovské pobočky. Jednání velmi slušné, zdálo se že férové. Auto jsem dostal s dojezdem 0km na dojezd, nešlo otevřít nádrž, ani technikovi. Technik na místě závadu opravil. Při prohllídce jsem si sice všiml plísně v kufru, ale to jsem měl i v mém voze v motoru, vlhkost. Dnes jsem objevil černou plísen v mezidvěří, dále pod střešním oknem nad spolujezdcem, na zasunutých bezpečnostních pásech zadního sedadla a našel i pravděpodobný zdroj plísně: promáčený kobereček řidiče a pod ním louži, nejspíš ze včerejšího deště, včera tam nebyla, auto i plísní páchne, ted, když vyčpěl včerejší puch saponátů. . Udivuje mne, že by vaši zaměstnanci byli tak naivní a předpokládali, že vodu v autě dříve či později neobjevím a plíseň nevyleze přes všdchny možné saponáty a chemikálie ven.


Produkt

VW Tiguan 1.4 4x4


Požadované řešení

Žádám opravu na náklady vaší firmy se zapůjčením náhradního vozu, případně vrácení plesnivého vozu společnosti za plnou cenu plus cenu plné nádrže, a omluvu společnsoti. Reklamaci prosím vyřidte na pobočce v ÚStí nad Labem, nemám kapacitu na dojíždění z Ústí do Chomutova.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 13:48, před 5 lety

Při koupi ojetého vozidla platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil. Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem. Nelze však do smlouvy uvést velký výčet vad, kterými by snad vozidlo mohlo trpět, a pak tvrdit, že kupující byl na vady upozorněn. Musí se jednat o konkrétní vady a o jejich přítomnosti musí být kupující poučen. Spotřebiteli však i v případě koupě ojetého vozu svědčí domněnka vadnosti. Pokud se vada projeví v průběhu šesti měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel podle zákona žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu. Co se týče výměny věci, § 2169 odst. 1 občanského zákoníku neumožňuje řešit reklamaci výměnou za jinou věc, leda za stejnou věc bez vad.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2020 16:55, před 5 lety

Vážený pane Izavčuku,
mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že kolegové se s Vámi ohledně řešení Vaší reklamace již spojili. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2020 13:08, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2020 20:49, před 4 lety


Jaroslav Izavčuk

Vážená paní Míková, AAA AUTO,

spojovat se se zodpovědnými kolegy není možné, je možné spojit se pouze s vašimi sice vstřícnými, nicméně alibistickými operátory, stejně alibistickými jako celá vykutálená společnost AAA AUTO.

Řešením bylo výměna a doplacení dalšího pochroumaného vozu, do kterého jsem během dvou měsíců od zakoupení nasypal téměř 20tisíc za tři závady motoru. Závady firma AAA AUTO i váš pojištovací partner CarLife vyhodnotili jako běžné opotřebení (turbodmychadlo, škrtící klapka, regulační ventil a to pěkně prosím po pouhých 82tisích km životnosti vozu). Manager pobočky jen krčil rameny - "to víte, ojetý vůz.."

Výměna tedy rozhodně nebyla vyřešena k mé spokojenosti. Nejen, že jsem musel platit při výměně vozu opět poplatky - prý administrativní za prodej; navíc nikdo ze zaměstnanců nehnul brvou, natož, aby se omluvil či projevil lítost či účast nad prodanými zmetky. Navíc jsem musel dojíždět z Ústí do Chomutova, čili platit cestovní náklady za vaše nekompetentní výkupy a prodeje vozů, k tomu nechat půl nádrže ve vráceném voze.

Před 5 lety jsem měl velké štěstí, že jsem od vás koupil vůz za 200 tisíc aniž bych investoval do jediné opravy. Inkriminovaný vůz jste nyní po pěti letech odkoupili po velkém smlouvání za 74tisíc, abych ho druhý den našel ve vaší nabídce na webu za 109 tisíc, za cenu, za kterou vůz odhadl i můj odhadce.

Pro vaši predátorskou firmu jsou částky za opravu i poplatky bagatelní položky, pro mne jde o měsíční příjem.

Přidávám se do řad těch, kteří budou varovat před uzavíráním obchodů s vaší prohnanou firmou.

Koupě vozu od vás lituji, alibistické vykrucování a vymlouvání jednotlivých aktérů je trapné a neprofesionální. Za vše může nejspíš abstraktní fluidum firmy AAA Autoholding..Hanba takovému predátorskému "podnikání" jako je to vaše.

J.Izavčuk

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2020 16:43, před 4 lety

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme. V případě, že je spotřebitel odhodlaný řešit věc dále, je možný postup prostřednictvím advokáta a civilního řízení před soudem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.8.2020 16:43, před 4 lety


Jaroslav Izavčuk

Hodnocení: