Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Snažila jsem se vrátit nekvalitní zboží, poslala jsem email a foto dle pokynů eshopu. Odepsali že jim mám po 28 dnech napsat jaky je závěr. Bohužel nikdo nereaguje na žádný email. Jiný kontakt neexistuje. Psala jsem minimálně 10x a stále nic.
Nákup údajně kožené bundy
Vrácení zboží a tedy vrácení peněz.
|
Tweet |
Jelikož byla kupní smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Prodávající je následně povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky ve lhůtě 14 dní ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě nevrátí, má spotřebitelka právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty (např. e-mailovou komunikaci), které prokazují, že se pokoušela odstoupit od smlouvy, ale z důvodů na straně prodávajícího jí to nebylo umožněno.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.