Společnost


XLCZ Nábytek s.r.o. (dříve Kika Nábytek s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#42112Zakoupené zboží vydané jiné osobě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2020, před 5 lety

Nikola Holková

Znění stížnosti

Zakoupili jsme ve výprodeji kuchyňskou baterii Futura C, která stála pouze 299,70 Kč. Tato nabídka nás velmi zaujala, jelikož jsme baterii potřebovali akutně, a také proto, že tak velká sleva byla velmi lákavá (baterie původně stála 2797,20 Kč). Baterie byla zaplacená předem a měli jsme si ji vyzvednout na pobočce v Brně. Překvapilo nás dlouhé čekání a nakonec nám bylo oznámeno, že naše již zakoupená baterie byla vydaná jinému zákazníkovi, a že nám nezbývá nic jiného, než aby nám vrátili peníze. Zkoušeli jsme vyjednat nějakou slevu nebo jiné řešení, ale vše bylo zamítnuto. Nechápeme, jak baterie mohla být vydána někomu jinému, když každá objednávka má své číslo a je napsaná na určité jméno. Bydlíme 50 km od Brna, tudíž projeté kilometry zbytečně.


Produkt

Kuchyňská baterie Futura C, model: Futura C*NI182HACR, číslo výrobku: 21287744, barva: stříbrná, materiál: kov


Požadované řešení

Požadujeme slevu nebo poukaz na příští nákup.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2020 12:36, před 5 lety

Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku. Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady prodejce, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době. V takovém případě může spotřebitelka na dodání zboží za sjednanou cenu trvat.

Porušil-li prodávající svou smluvní povinnost, může spotřebitelka požadovat náhradu vzniklé škody dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzniklou škodou mohou být právě cestovní náklady, které spotřebitelka marně vynaložila za účelem převzetí zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2020 07:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.