Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 18.3.2020 jsem odeslala svou objednávku č. 2020049351, kterou jsem ve stejný den i zaplatila. Dne 23.3.2020 mi přišlo sdělení - Vaše objednávka 2020049351 byla právě odeslaná. Zboží přijde od 10 do 40 dnů. Jelikož jsem zaplacené zboží v uvedené lhůtě neobdržela, napsala jsem dne 3.5.2020 na e-mail společnosti (info@vsevakci) dotaz jakým způsobem mám požádat o vrácení platby za nedodané zboží. Dne 6.5.2020 mi přišla odpověď: Vaše zásilka je aktuálně na cestě k Vám. Nyní není možné vrátit peníze za objednané zboží. Pokud o zboží již nemáte zájem, můžete do 14 dnů od převzetí zboží vrátit na naši reklamační adresu a my vám rádi vrátíme peníze.
Nevím zda je tento postup možný, ale nepřijde mi správné, že mám čekat na zboží, které mohu obdržet až za několik měsíců nebo ho také nemusím obdržet vůbec. Za zboží jsem zaplatila částku ve výši 459,00 Kč. Myslím, že už své peníze zpět nedostanu, ale byla bych ráda, kdyby se již další lidé nenechali napálit touto firmou.
Rouška na ústa 10 ks - kód 15061, cena 459,00 Kč.
Žádám vrácení peněz. Zboží jsem objednala pro svou rodinu, když ho byl nedostatek a nyní již zboží mohu sehnat i v kamenných obchodech. Po neobdržení zboží ve stanovené lhůtě o něj již tedy nemám zájem. V e-mailu o potvrzení objednávky bylo napsáno: Za bezproblémové doručení zásilky ručíme vrácením peněz, mělo by to být tedy dodrženo.
|
Tweet |
V případě uzavření smlouvy distančním způsobem (např. na e-shopu, po telefonu atd.) má spotřebitelka ze zákona právo na odstoupení od smlouvy až do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Toto je upraveno v § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Možnost odstoupit od smlouvy je tedy možná i před doručením zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů.
Pokud odstoupení od kupní smlouvy zašle spotřebitelka ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zašle až po expedici, bude muset spotřebitelka zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady. Prodejce má dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, povinnost vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.