Společnost


Oční studio Aleš Žejdl s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4212Zamitnuťi reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2014, před 10 lety

Rudolf Šeptàk

Znění stížnosti

zamitnuťi reklamace Dne 7.8.2013som si zakupil dalekohled Za 1999kč reklamaciu přijal. M. R. Vysledek reklamace. Dalekohled znečisteny předni pogumovani objektivovecho tubusu chybi v okularovych očnicich špina jehliči hranol uvnitř tubusu uvolneny -Hrube zahazeni. Reklamacia neuznana okrem toho je ešťe uvolnena čočka. Mam si to opravyť Sam. Zavadi uš znam.Obhodni inšpektor žikal že to je vyrobni vada a žadne hrube poškozeni nevydel ba naopak žaden škrabanec ani praskle sklo nechapem Proč my zamitli reklamacii.S pozdravem Rudolf Šeptàk. Čislo protokolu 40001089
.


Požadované řešení

Odstranit všetky zavadi ktore boli vypsane na reklamačnom papiru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2014 09:58, před 10 lety

Předmětem reklamace je posouzení existence a povahy reklamované závady. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení nebo mechanické poškození. Reklamace může být zamítnuta z důvodu, kdy závada byla důsledkem popisovaného stavu, pokud k němu došlo mechanickým poškozením. Neodpovídá-li popisovaný stav realitě, spotřebitel může odůvodnění reklamace rozporovat. Má-li spotřebitel nějaký důkaz, který potvrzuje, že se jedná o výrobní vadu, doporučujeme ho prodávajícímu předložit. Dále také doporučujeme zdokumentovat stav dalekohledu.
Nejvěrohodnějším důkazním prostředkem může být v krajním případě i znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou reklamované vady. Dále se také vyjádří k odůvodnění reklamace a potvrdí tedy stav výrobku. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 16:07, před 10 lety

Společnost Oční studio Aleš Žejdl s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.