Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dne 28. 4. 2020 jsem si u vaší společnosti objednala svoz zásilky. Tato zásilka měla být doručena na Slovensko. V tento den jsem zásilku zaplatila a dostala potvrzující e-mail, že řidič zásilku 4.5. 2020 mezi 8 - 18 hodinou vyzvedne. Bohužel se tak nestalo. Přes urgence se tak nestalo ani druhý ani třetí den. Poté byla bez vysvětlení zásilka ze strany dopravce stornována. Ráda bych se dozvěděla důvod tohoto jednání. S pozdravem Karlová Jitka
Chtěla jsem pouze doručit dárek. Nechci nic vyměnit, ani nic vrátit. Chci pouze vysvětlení tohoto jednání ze strany dopravce.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.