Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, jde o doporučené psaní, které si nemám šanci vyzvednout a není to první zkušenost. Dne 06.05.2020 doručovatel p. M. mi nechal oznámení s tím, že odpoledne od 15 do 16 hod si ho mohu vyzvednout na adrese Dvorská 324. Bohužel dopis tam nebyl uložen pan M. ho vrátil na Hlavní poštu HK 2.
Ráno 07.05. 2020 od 8 hod si dopis mohu vyzvednout znovu, ale na poště ještě není zásilky tak brzo ráno pošta nedoručuje. Česká pošta na své pobočky balíky a zásilky přiveze dopoledne. Jsem pracující člověk od 11 hod do 18 hod a pošta ve Svobodných Dvorech má otevřeno do 16 hod. Prosím o radu jak si mám zásilku převzít.Opětovné doručení nemá smysl dopoledne odjíždím do práce ve schránce najdu oznámení o zásilce. A pa už jsem Vám popsala jak to ve Svobodných Dvorech probíhá. S pozdravem Vodičková
Změnit údaje na oznámeních. Tak aby odpovídala dané pobočce. Vyzvednout si ji dnes v dodání od 15 do 16. V dalších dnech 8 až 16. Bohužel není pravdivé.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Co se týče otevírací doby, lze uvést, že její stanovení je zásadně interní věcí státního podniku s tím, že tato doba by neměla být omezující (obecně vzato) a měla by umožnit všem klientům využívat služeb státního podniku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman