Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#42130Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2020, před 5 lety

Andela Weberová

Znění stížnosti

9.2.2020 jsem objednal a zapatil zboží.Dosud jsem jej neobdržel
objednávka č.102444562 ID 254 727
Telefonickýkontakt nemožný -opakovaně


Produkt

ID 254 727 obj.č.102444562


Požadované řešení

Dodání zboží, event.vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2020 07:33, před 5 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2020 11:52, před 5 lety

dodací lhůta u produktu činí obvykle 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 22.4.2020, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.

V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla: UC948692849YP
na následujících stránkách

https://www.17track.net/cs

https://www.postaonline.cz/trackandtrace (pro Českou republiku)

https://tandt.posta.sk/ (pro Slovenskou republiku).

Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.



Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.5.2020 13:02, před 5 lety


Andela Weberová

Děkuji Vám zdvořile o pečí se kterou pracuje na mojí stížnosti.
Cesta ke spotřebiteli se mně zdá příliš dlouhá, vždyt bylo objednáno a zaplaceno 9.2.2020.
MUDr Weber f.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2020 07:23, před 5 lety

děkujeme za zpětnou vazbu, pokud se nechává produkt opětovně zaslat od našich prodejců, je potřeba opětovně počítat s dodací lhůtou 10-30( max.60) dnů ode dne odeslání zásilky.

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.6.2020 12:49, před 5 lety


Andela Weberová

Opět Vám děkuji zdvořile za pečí se kterou pracujete na mojí stížnosti.
MUDr Weberova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2020 10:37, před 5 lety

dodací lhůta u produktu činí obvykle 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 22.4.2020, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.

V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla: UC948692849YP
na následujících stránkách

https://www.17track.net/cs

https://www.postaonline.cz/trackandtrace (pro Českou republiku)

https://tandt.posta.sk/ (pro Slovenskou republiku).

Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.



Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.6.2020 15:33, před 5 lety


Andela Weberová

objednané zboží jsem dosud neobdržela MUDrWeberova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2020 13:35, před 5 lety

Spotřebitelka tedy objednala a zaplatila zboží dne 9. 2. 2020 a ke dni 15. 6. 2020, tj. po více než 4 měsících, jej stále neobdržela. Dle společností se jí vymezená dodací doba počítá od odeslání zásilky, k němuž došlo po více než dvou měsících od objednávky a zaplacení. Poslední záznam v aplikaci pro sledování zásilky je z 12. 5. 2020.

Dodáno by dle vyjádření společnosti mělo být nejpozději 22. 6. 2020, tedy přibližně 4 a půl měsíce od objednání a zaplacení zboží, což je extrémně dlouhá doba. Žádná záruka pro spotřebitelku, že zboží dorazí v tomto termínu však není. Předpokládáme tedy, že společnost alespoň okamžitě provede vrácení peněz, pokud k doručení zboží 22. 6. 2020 nedojde.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2020 10:34, před 5 lety

Dobrý den, paní MUDr. Weberová,

u Vaší objednávky č. 102444562 se dne 16.4.2020 vyřizovala reklamace opětovným zasláním a to z důvodu nedoručení, proto doručení trvá takto dlouho. Zboží je totiž opět odesíláno od zahraničního prodejce. Mezní lhůta pro doručení je 21.6.2020. Pokud Vám zásilka do tohoto termínu nebude doručena a pošta Vás s doručením nebude kontaktovat, samozřejmě se na nás obraťte a vyřídíme reklamaci k Vaší spokojenosti.

Děkujeme a omlouváme se za komplikace.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.6.2020 13:00, před 5 lety


Andela Weberová

Sděluji, že do dnešního dne mně nebyla moje objednávka z 9.2.2020
vyřízena přesto že fiPoštovné zdarma ve svém vyjádření z 18.6.2020 Vám sdělila, že mezní datum pro dodání bude 21.6.2020.
Jak mohu dále pokračovat ? Děkuji za Vaši snahu MUDrWeberova A.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2020 13:41, před 5 lety

Vzhledem k výše popsané situaci by mělo přijít na řadu rychlé vrácení peněz. Stížnost přeřazujeme na společnost, aby spotřebitelce navrhla nejvhodnější postup, kterým bude vrácení peněz dosaženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2020 09:05, před 5 lety

Dobrý den, paní MUDr. Weberová,

je nám velice líto, že Vám objednávka č. 102444562 nedorazila. Pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy, za což se velice omlouváme.

Ze dne 22.6.2020 od Vás evidujeme hovor, ve kterém s Vámi byla vyřízena reklamace a požadavek na vrácení peněz byl vložen do systému. Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.

Děkujeme za pochopení.

Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.6.2020 07:38, před 5 lety


Andela Weberová

Hodnocení:

Komentář: Sděluji Vám, že díky Vaším opakovaným intervencím mně sice nebyla zaslána mnou objednaná zakázka, ale byly mně vráceny peníze zaplacené 9.2.2020.
Děkuji Vám za Vaši pomoc S pozdravem , v uctě MUDr Weberova A.