Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chybějící díly, špatně předvrtané díry, atd.......
Máme všechno nafocené, a jsme schopní vám to okamžitě poslat.
Vrátit peníze. Nemám zájem to kamkoliv posílat. Přijeďte si pro stůl, který jste nám poslali ve stavu, ve kterém ho nemůžeme smontovat.
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitelka žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je však možné pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou věci nebo dodáním nové věci (např. proto, že vadou trpí celá série), má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka taktéž žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitelka by měla u prodávajícího uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace je nutné popsat vytýkanou vadu (lze přiložit i fotografie doručeného zboží a odkázat na popis uvedený v nabídce zboží zveřejněné na webových stránkách prodávajícího) a uvést požadovaný způsob vyřízení reklamace.
Ze zaslané stížnosti neplyne, jakým způsobem byla kupní smlouva uzavřena a kdy bylo zboží spotřebitelce doručeno. Je však možné, že smlouva byla uzavřena přes internet (nebo jinými prostředky komunikace na dálku) a spotřebitelce tak vznikl nárok od smlouvy odstoupit dle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitelka má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnila. V návaznosti na to má prodávající povinnost jí dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Pokud by prodávající spotřebitelku o právu na odstoupení od smlouvy neinformoval, prodloužila by se lhůta pro odstoupení od smlouvy o rok.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.