Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dne 20.4.2020 jsem měla obdržet od Vaší společnosti balíček 40554201511, který jsem si objednala u firmy Zoohit. Doručení jsem si objednala na jméno Veronika Gadziňská, adresa doručení k Bauhausu 601,Liberec, tedy do mé práce, do Bauhausu, s telefoním číslem 728075390. Ten den jsem bohužel v práci nebyla a domluvila jsem se s mým kolegou, že až mi kurýr zavolá, že je před Bauhausem, poprosím ho, aby balíček převzal. Jenže kurýr nezavolal, balíček předal někomu v Bauhausu, údajně panu Novotnému a já balíček do dnešního dne nemám...kurýr uvedl, že žádné telefonní číslo vyplněno nebylo a tím lhal. Řekl, že balíček předal panu Novotnému, čímž taky lhal, jenom si pamatoval jeho příjmení, protože do Bauhausu jezdí skoro denně, potvrdil i pan Novotný, že se s ním často vídá. Volala jsem na Vaši infolinku ihned poté, Vaše zaměstnankyně na mě byla velmi hrubá, nepříjemná, drzá a neustále mi opakovala, že zoohit Vám přeposlal, že se má doručovat balíček do Bauhausu nikoliv paní Gadziňské, což není pravda, zoohit mi fakturu kterou Vám přeposlal také poslal na email. Celou situaci hodila na mě, že je to moje chyba a velkou část hovoru po mně křičela na což jsem taky reagovala, protože moje chyba to vážně není...to, že vy jste si domysleli, že to máte doručovat do Bauhausu není moje chyba, ale Vaše. Balíček mi někdo ukradl a do dnešního dne ho nemám. Protože jsem situaci po Vašem nehorázném chování chtěla dořešit volala jsem proto na zoohit, který s Vámi měl situaci řešit a poslali jste po něm omluvu, to mi ale za drzost Vaší zaměstnankyně na infolince a nehorázné chování a lhaní Vašeho kurýra nestačí a ještě posíláte omluvu po společnosti, která za nic nemůže.
40554201511, doručování balíčku Zoohit
Požaduji po Vaší společnosti vrácení peněz a kompenzaci za nedoručený a ztracený, ukradený balíček Vaší chybou, omluvu kurýra a paní z infolinky za jejich chování a uvádění nepravdivých informací a že pan kurýr si vymyslel předání balíčku panu Novotnému, což považuji za velmi zásadní chybu. Situaci mám na kamerách dokázanou, že kurýr lhal.
Dále požaduji omluvu za to, že jste si předělali fakturu a doručovali ji na jméno BAUHAUS, nikoliv to, na které jsem já SAMA VYPLNILA...a to na jméno Veronika Gadziňská s telefoním číslem.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě (pod což je možné i doručení zásilky jinému subjektu), je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Co se týká náhrady škody za ztracené zboží, dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Doručením jinému subjektu je porušením smluvní povinnost, neboť společnost je zavázána doručit zboží podle instrukcí objednatele. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Upozorňujeme však, že dle § 1925 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že čeho lze dosáhnout uplatněním práva z vadného plnění (tj. v reklamačním řízení), toho se nelze domáhat z jiného právního důvodu (tj. např. z titulu náhrady škody).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.