Společnost


Karel Hodík

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#42134Nevrácení peněz po odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2020, před 5 lety

Milan Chaloupecky

Znění stížnosti

Dne 31.1.2020 jsem si na internetových stránkách zakoupil model : Tatra T 813 - 122 mm raketomet vz.70 GRAD (stavebnice JMPK)za cenu 999 CZK + způsob dopravy na záasilkovnu 75 CZK. Pan H. bohužel model nikdy nedodal ani přes mé mailové urgence a dotazy. Podařilo se mu jednou dovolata řekl mi ať si vyplním formulář na odstoupení od smlouvy. To jsem udělal, ale bohužel peníze zpět neposlal ani po dalších urgencích.

Chtěl bych Vás poprosit o pomoc.
Veškeré podklady Vám samozřejmě v případě potřaby poskytnu.

Děkuji
Chaloupecký Milan
(kontaktní údaje viz referenční údaje)


Produkt

stavebnice modelu : Tatra T 813 - 122 mm raketomet vz.70 GRAD (stavebnice JMPK)


Požadované řešení

Majitel internetového obchodu HO-modely by měl peníze vrátit zpět na můj účet za nedodaný model.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2020 15:23, před 5 lety

Spotřebitel má dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží na to, aby odstoupení u prodávajícího uplatnil. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit od smlouvy ještě před převzetím zboží. Jedná se o bod 40 preambule směrnice č. 2011/83/EU o právech spotřebitelů. V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Pokud odstoupení od kupní smlouvy zaslal spotřebitel ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zasla až po expedici, bude muset spotřebitel zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady, případně postupovat dle pokynů prodejce.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.6.2020 08:21, před 5 lety


Milan Chaloupecky

Hodnocení:

Komentář: Pan Hodík nakonec peníze po půl roce vrátil.