Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#42137Záměrně mi nedoručili balík a odvezli ho do skladu nikoli mě nebo na parcel shop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2020, před 5 lety

Jolana Krulova

Znění stížnosti

Záměrně mi nedoručili balík a odvezli ho do skladu nikoli mě nebo na parcel shop. Už se to stalo několikrát že to je ppl chce platit kartou- já zavolám řidiči, že nemůžu platit kartou jenom hotově a on místo, aby mi řekl, že to není problém ,tak mi řekne že to může dát na nějaký parcel shop a řekne že to tam odpoledne zaveze. ale nemám pocit, že by úplně rozuměl tomu, o čem se bavíme pro jistotu volám na PPL linku a tam se dozvím, že je můj balík opět ve skladu PPL a bude se doručovat až další pracovní den, což znamená až za 3 dny volna až 4. den dostanu balík a ten si vyzvednu ani nikoliv doma ,ale na parcel shopu ,takže PPL mě neustále zdržuje doručování balíků vždycky to vyjde před Víkendem takže mi ho nedají a vyzvedávám až za 3 až 4 dny . Nyní me obrázku o balík 7.5.2020 a at 11.5.2020 bude na nějakém parcel shopů. opravdu nesnáším PPL!!!!


Produkt

Ppl


Požadované řešení

Doručení balíku domu jak bylo objednáno a ujištění, ze mohu zaplatit i hotové!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2020 09:19, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2020 23:53, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.