Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4214Odmítnutí přijmutí reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2014, před 10 lety

Hana Vávrová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 25.8.2014 jsem v prodejně Deichmann v pobočce Český Těšín zakoupila dceři černé plátěné tenisky na suchý zip. Zakoupili jsme je místo přezůvek tudíž s tím, že nebudou užívány venku. Po prvním dni užívání přišla dcera domů se zcela černými ponožkami, špinavé měla dokonce i palce u nohou a tato barva nešla vůbec umýt. Jelikož paragon vkládají v prodejně do tašky, nikoli do ruky nebo do krabice od bot, tento jsem vyhodila bohužel i s igelitkou. Zašla jsem tedy do prodejny, abych boty reklamovala, samozřejmě po mě chtěli paragon. Řekla jsem tedy, že mohu díky svědkovi, který se mou boty kupoval prokázat, že jsem boty zakoupila, nicméně mi bylo řečeno, že toto není v prodejně Deichmann akceptován a že mají striktní zákaz příjmat boty k reklamaci bez paragonu. Když viděli špinavé ponožky, které jsem doložila, prodavačka se úplně zhrozila. Potvrdila mi, že boty jsou jejich, že jsou prokazatelně nenošené a nové, ale že bez paragonu mi je prostě nevezmou, neboť mají zákaz. Hovořila jsem s paní S. a posléze byla zavolána zástupkyně prodejny paní J. I ta přijmout mu reklamaci odmítla s tím, že nemám nárok. Volala jsem tedy na na linku ochrany spotřebitele, kde mi bylo řečeno, že svědek postačí a že reklamaci mi ze zákonu přijmou musí. Prosím tedy o radu, jak dále postupovat.


Produkt

Dětská plátěná obuv


Požadované řešení

výměna za jinou barvu nebo vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2014 17:10, před 10 lety

Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že jste u prodejce věc v konkrétní datum zakoupili. To lze např. výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (nikdo jiný ho neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.9.2014 22:11, před 10 lety

Vážená paní Vávrová,

děkujeme za Váš e-mail i Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velice důležitá.

Pro zahájení reklamačního řízení je potřeba předložit doklad o zakoupení daného zboží, který je dle zákona prodávající povinen při koupi výrobku vydat. Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. tedy jako prodávající svoji zákonnou povinnost splnila. Pokud jste doklad o koupi, jak uvádíte, vyhodila a požadujete nyní dané zboží reklamovat, je nutné jiným věrohodným způsobem prokázat, že jste reklamované zboží zakoupila u naší společnosti a že toto reklamujete v reklamační lhůtě.

Za věrohodný se v tomto případě považuje např. výpis z bankovního účtu, pokud tento může dokázat, že se skutečně jedná o zboží, které máte v úmyslu reklamovat. Tedy za předpokladu, že na bankovním výpisu odpovídá částka, za kterou jste předmětnou obuv zakoupila. Rovněž nám, prosím, dovolte upozornit na fakt, že pokud operátor linky na ochranu spotřebitele uvádí, že svědeckou výpověď považuje za věrohodné prokázání faktu o koupi, nemusí toto znamenat, že to za věrohodné považuje společnost Deichmann.

Věřte, že si našich zákazníků vážíme a jejich spokojenost je pro nás důležitá, v dané záležitosti Vám však nemůžeme vyjít vstříc.

S přáním všeho dobrého
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.9.2014 08:27, před 10 lety


Hana Vávrová

Dobrý den,

jelikož jsem obuv platila hotově, žádný bankovní výpis samozřejmě nemám.

Dovolte mi ale upozornit, že obě Vaše zaměstnankyně potvrdily, že se jedná o Vaši obuv, kterou mimochodem máte stále v nabídce. Jsem přesvědčená, že pokud se tedy nespokojíte se svědkem, který se mnou boty kupoval, dala by se v mém případě použít specifičnost zboží, které prodáváte.

Velice mne zklamala kvalita zboží, kterou nabízíte, protože aby po ani ne 8 hodinách užívání mělo dítě takhle obarvené nohy, to jsem skutečně ještě nezažila! Boty byly používány pouze jako papuče a ani si nechci představit co by se stalo a jak by dopadlo dítě, kteé by v těchto botech nedej bože zmoklo! Ani se nechci domýšlet, čím jsou tyto boty napuštěné a co by to udělalo s kůží těžkého alergika!

Myslím, že foto mluví za vše!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 08:32, před 10 lety

Soud by ve sporu hodnotil každý důkaz jednotlivě a všechny důkazy v jejich vzájemné souvislosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.9.2014 16:07, před 10 lety

Vážená paní Vávrová,

děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

Jak jsme Vás již informovali, při uplatnění reklamace je zapotřebí, aby zákazník věrohodným způsobem prokázal, že zboží, které chce reklamovat, bylo opravdu zakoupeno u naší společnosti.

Dané vyplývá i z reklamačního řádu společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o., kde platí, cituji: Hlava IV. „Zákazník je před uplatněním reklamace povinen prokázat uzavření kupní smlouvy, jejímž předmětem bylo reklamované zboží, mezi ním a společností DEICHMANN-OBUV. Nákup reklamovaného zboží u společnosti DEICHMANN-OBUV prokazuje zákazník zpravidla dokladem o zakoupení zboží. Bez předložení dokladu o zakoupení zboží zahájí společnost DEICHMANN-OBUV reklamační řízení, jen pokud zákazník jiným věrohodným způsobem doloží, že reklamované zboží zakoupil od společnosti DEICHMANN-OBUV (v České republice) a že zboží reklamuje v reklamační lhůtě.“

Za věrohodný způsob považujeme pokladní doklad nebo výpis z bankovního účtu. Na základě údajů na těchto dokladech je možné zjistit, kdy byla obuv zakoupena a zda je obuv reklamována v reklamační lhůtě. Dále je nutné mít prokázáno, že obuv, kterou si zákazník přeje reklamovat, je skutečně zakoupena u společnosti DEICHMANN-OBUV s.r.o. Tyto skutečnosti jsou důležitými údaji proto, aby mohlo být zahájeno řádné reklamační řízení.

Pomocí specifičnosti obuvi, tj. že daná obuv není nabízena u jiného prodejce obuvi, nelze v tomto případě bohužel zcela dokázat výše uvedené skutečnosti.

Velice nás mrzí, že máte takovéto zkušenosti s našimi výrobky, ale v případě, že není možné doložit doklad o zakoupení zboží, nelze řádně zahájit reklamační řízení.

S pozdravem
Váš Deichmann tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.9.2014 20:44, před 10 lety


Hana Vávrová

Hodnocení: