Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dne 6.5. mi měl mezi 17-21 hodinou přijít balík, Číslo zásilky - 40652564458. Řidič opakovaně nebral telefon, balík se ani nepokusil doručit a nechal jej na Parcelshopu. Dnes jsem kontaktovala Vaši zákaznickou linku, kde mi bylo slíbeno, že zařídí, aby to doručil na mnou uvedenou adresu. Po třech hodinách mi přišel e-mail, že k ničemu takovému nedojde a po dalším telefonátu mi to bylo potvrzeno.
Číslo zásilky - 40652564458
To, že dáte svému řidiči napomenutí a sankci mně nijak nepomůže, protože já potřebuji dostat svůj balík a takto velký balík tolik kilometrů v ruce neponesu. Proto očekávám, že můj balík buď doručíte a zkusíte kompenzovat to, že jsem ztrácela čas opětovnými hovory, čekáním a pravděpodobně nakonec i to, že si budu muset sehnat někoho, kdo mi pro tento balík dojede.
Vaše jednání je opravdu neprofesionální, když mi jednou pošta nedoručila balík tímto způsobem, druhý den jej normálně donesli, ale i tak jsem začala dávat přednost jiným přepravcům, jak je však vidět, jsou přeci jen spolehlivější - aspoň po upozornění na chybu nemají plané sliby a balík doručí.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.